کد خبر : 11291
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
-

استفاده از تجربیات نخبگان محمودآباد در دستور کار قرار دارد

استفاده از تجربیات نخبگان محمودآباد در دستور کار قرار دارد

فرماندار محمودآباد گفت: استفاده از تجربیات نخبگان شهرستان در قالب اتاق فکر برای توسعه شهرستان ضروری است و قطعا کارهای نیمه‌تمام فرماندر سابق مدنظر قرار دارد.

قائم آنلاین،یحیی یوسف‌پور شب چهارشنبه‌ در آیین تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان قانون‌مندی، برنامه‌محوری، عدالت‌محوری، اخلاق‌محوری، راست‌گویی و استفاده از تجربیات مدیران گذشته را مهم‌ترین شاخصه‌های کاری دولت تدبیر و امبد دانست و گفت:همه باید تلاش کنیم تا این برنامه‌ها در شهرستان اجرایی شود.

وی افزود: استفاده از تجربیات نخبگان شهرستان در قالب اتاق فکر برای توسعه شهرستان ضروری است و قطعا کارهای نیمه‌تمام فرماندر سابق مدنظر قرار دارد.

فرماندار محمودآباد توسعه اقتصادی محمودآباد را به‌عنوان اولویت اصلی شهرستان قلمداد کرد و یادآور شد: باید از جاذبه‌ها و توانمندی‌های محمودآباد در زمینه‌های مختلفی همچون گردشگری، کشاورزی، صیادی و حتی صنعت برای توسعه اقتصادی استفاده کرد.

یوسف‌پور خاطرنشان کرد: توسعه شهرستان نیازمند ایجاد بستر علمی توسعه، تولید و کسب و کار است و زمان آزمون و خطا نیست و باید زمینه کسب و کار و اشتغال با حضور سرمایه‌گذار و اصناف فراهم شود.

وی ایجاد بستر برای حضور سرمایه‌گذاران را از جمله کارهای اساسی محمودآباد تلقی کرد و گفت : در گذشته محمودآباد مرکز صدور برنج و کنف به شوروی سابق بود و این ظرفیت را می‌توان دوباره احیا کرد.

فرماندار محمودآباد مباحث فرهنگی و اجتماعی را به‌عنوان یک موضوع مهم و اساسی عنوان و اظهار کرد: پشتوانه فرهنگی علامه دشتی به‌عنوان مفسر بزرگ نهج‌البلاغه و همچنین افتخار اینکه والده علامه حسن‌زاده‌آملی محمودآبادی است در کنار ظرفیت علما و نخبگان می‌تواند به گسترش و بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهرستان منجر شود.

این مسئول ایجاد فضای نظم و امنیت شهروندان به کمک ائمه‌جمعه و اعضای شورای تأمین شهرستان را موجب نشاط مردم دانست.

یوسف‌پور عمل به منویات رهبری در موضوع هم‌دلی و هم‌زبانی را مستلزم هم‌گرایی بین تمامی جریان‌های مدنی و سیاسی شهرستان دانست و اظهار کرد: مردم باید برای ما در اولویت باشند نباید مردم را در دستگاه‌های دولتی معطل کرد، چرا که در صورت کم‌کاری باید به شهدا و مردم پاسخگو باشیم.

وی در پایان بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ کار در محمودآباد تأکید کرد و گفت: در آمیزه‌های دینی ما فرهنگ کار و پیشرفت وجود دارد و کشورهایی که پیشرفت کردند فرهنگ کار را در جامعه خود نهادینه کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =