کد خبر : 11000
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
-

هتک حیثیت دختر جوان در شبکه های اجتماعی

هتک حیثیت دختر جوان در شبکه های اجتماعی

فردی که با درج مطالب غیراخلاقی و توهین آمیز علیه یکی از شهروندان در شبکه های اجتماعی مجازی باعث آبروریزی و هتک حیثیت وی شده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

قائم آنلاین،

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان،، سرهنگ ” سيد مصطفي مرتضوي ” رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: در پي شكايت يكي خانمي جوان مبني بر اينكه فردي با درج مطالب غيراخلاقي و توهين آميز و همچنين درج شماره همراه وي در شبكه هاي اجتماعي مجازي باعث آبروريزي و هتك حيثيت وي شده است، بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات گسترده در فضاي در فضاي مجازي و جمع آوري مدارك و مستندات لازم سرانجام هويت متهم شناسايي و با هماهنگي دستگاه قضايي در مخفيگاه خود دستگير شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت:متهم كه از دوستان شاكي است در مواجه با مدارك و ادله اين پليس به جرم خود اقرار و انگيزه خود از هتك حيثيت وي را خصومت شخصي و انتقام از او عنوان كرد.

سرهنگ مرتضوي در پايان عنوان داشت: رعايت اصول محرمانگي و حفاظت از اطلاعات خصوصي و شخصي موجب صيانت كاربران و پيشگيري از جرائم سايبري خواهد شد.

اين مقام انتظامي با هشدار به كساني كه اقدام به اين گونه اعمال مجرمانه مي كنند هشدار داد و گفت:پليس فتا با افرادي كه اقدام به انتشار مطالب توهين آميز، فيلم و تصاوير خصوصي شهروندان مي نمايند به شدت برخورد خواهد نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − پنج =