کد خبر : 11024
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
-

ساخت مجسمه‌های شنی و نقاشی ماسه‌ای در ساحل سیترا نوشهر/تصاویر

کانون هنر و خلاقیت کودک سنجاقک با هدف شرکت در کار گروهی مسابقه ساخت مجسمه‌های شنی و نقاشی ماسه‌ای در ساحل سیترا نوشهر را برای کودکان این موسسه برگزار کرد.

قائم آنلاین، مربی کانون هنر و خلاقیت کودک سنجاقک چالوس طی گفت‌وگویی کوتاه با بیان اینکه این کانون ۳ سال است که راه‌اندازی شده، اظهار کرد: کانون سنجاقک برای کودکان این موسسه برنامه ساخت مجسمه‌های شنی و نقاشی ماسه‌ای را برای آخرین روز از کلاس‌های ترم تابستان در نظر گرفت.

وی آموزش هنرهای تجسمی، نقاشی، بازی با رنگ‌ها، هنرهای دستی، قصه‌خوانی، بازی‌های گروهی و نمايش‌های خلاق را از مناسب‌ترين برنامه‌های پر کردن اوقات فراغت تابستان کودکان بیان کرد.

معصومه پورهمرنگ پرورش خلاقیت در کودکان را از اهداف این کار برشمرد و گفت: در کانون هنر و خلاقیت کودک سنجاقک کودکان در سه گروه سنی ۴ تا ۶ سال، ۷ تا ۹ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال بسته به گروه سنی‌شان در زمینه‌های هنری چه کارهای گروهی و انفرادی شرکت می‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: ساخت مجسمه‌های شنی و نقاشی ماسه‌ای برای قوه تخیل و تجسم کودکان بسیار مفید است و در واقع در این برنامه محصول نهایی کار در اولویت ما نیست بلکه شرکت در یک کار گروهی هدف اصلی است.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − چهارده =