کد خبر : 10826
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
-

فرکی: بازی با تراکتورسازی با تمام دیدارهای گذشته ما در این فصل فرق دارد

فرکی: بازی با تراکتورسازی با تمام دیدارهای گذشته ما در این فصل فرق دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی فردای سپاهان مقابل تراکتورسازی، با بازی‌های گذشته ما تفاوت بسیار دارد و از اهمیت زیادی برخوردار است.

عصرساری،

حسین فرکی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: این دیدار برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد، چون یک دیدار خانگی است و ما در دیدارهای خانگی گرفتن سه امتیاز را در اولویت داریم. البته نه اینکه در خارج از خانه این‌طور نباشد، اما دوست داریم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

وی افزود: تراکتورسازی و سپاهان هواداران بسیار خوب و پرشوری دارند و ما همیشه شاهد بوده‌ایم که این دو تیم رابطه خوبی با هم داشتند و تشخیص می‌دهیم از این جهت فردا بازی خوبی داشته باشیم. امیدوارم همه کسانی که این بازی را می‌بینند، لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تعطیلات لیگ گفت: در این باره نمی‌توان صحبت کرد، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد، ولی می‌دانم بازی فردا با بازی‌های گذشته تفاوت بسیار دارد. در شرایط فعلی هر دو تیم از نظر من از کیفیت پایینی برخوردار هستند؛ ما مشکلات زیادی داریم که هم امیدوارم، هم ناامید و هم خوشحالم، هم ناراحت. در حال حاضر شرایط من این‌گونه است.

وی بیان کرد: تراکتورسازی هم نسبت به فصل گذشته خیلی تغییرات داشته و حتی آنها برخلاف ما در چند بازی گذشته نتوانستند نتایج خوبی بگیرند. ممکن است تراکتوری‌ها در این تعطیلات توانسته باشند به شرایط خوبی برسند، ولی در کل امیدوارم فردا بازی خوبی انجام شود، چون هر دو تیم مدعی هستند.

فرکی درباره اتفاقات آخر فصل گذشته و حواشی احتمالی دیدار فردا تصریح کرد: اگر به اتفاقات سال گذشته نگاه کنیم به صورت غیرمنطقی وارد حاشیه می‌شویم. واقعاً ما چطور می‌توانستیم در بازی تراکتورسازی – نفت نقش داشته باشیم؟ می‌دانید که از چند هفته قبل سپاهان توانسته بود پیشرفت داشته باشد و در نهایت به قهرمانی رسید. در کل امیدوارم مثل گذشته بین هواداران دو تیم دوباره رفاقت و دوستی برقرار باشد.

وی درباره علت استفاده از بازیکنان جوان در دیدار جام حذفی خاطرنشان کرد: ما به بازیکنان جوان تیم امیدواریم و در جام حذفی هم از آنها استفاده کردیم. از این بازیکنان می‌توان در آینده بهره برد.

سرمربی سپاهان درباره حضور برادر پادوانی در تمرینات تیمش گفت: الساندرو در حال حاضر میهمان ماست و فقط با تیم تمرین می‌کند. او بازیکنی است که در تیم‌های خوبی بازی کرده است، اما هنوز وضعیت این بازیکن مشخص نیست.

وی درباره غیبت محرم نویدکیا هم بیان کرد: من سالیان زیادی در فوتبال کار کردم، ولی در نهایت به خاطر برخی از اتفاقات نمی‌خواهم فقط به فوتبال فکر کنم از جمله خاطرات و تاریخ و چیزهایی که در مقابل فوتبال در اولویت هستند.

فرکی افزود: از نظر من یکسری اتفاقات افتاده که دوست داشتم در سکوت این اتفاقات حل شود. ما قدم‌هایی برداشتیم و دوست داریم از طرف محرم هم قدمی برداشته شود. برای بازگشت محرم خیلی تلاش کردم که این اتفاق بیفتد. اکنون هم از همین تریبون دوباره درخواست دارم که برگردد و یا حداقل به خاطر هواداران صحبتی کند.

وی تأکید کرد: از هواداران سپاهان درخواست دارم فردا از طرفداران تراکتورسازی پذیرایی خوبی انجام دهند تا در کنار ورزش فرهنگ هم ارتقا پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 − 3 =