کد خبر : 10844
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
-

رومنیگه: مولر یک باواریایی‌ اصیل و ترکیبی از والنتین و بکن‌باوئر است

رومنیگه: مولر یک باواریایی‌ اصیل و ترکیبی از والنتین و بکن‌باوئر است

رئیس باشگاه بایرن مونیخ و مدیر ورزشی این تیم به تمجید از مهاجم ۲۶ ساله باواریایی‌ها پرداختند.

عصرساری،

پس از اینکه رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این باشگاه در این تابستان پیشنهادی اغواکننده از منچستریونایتد برای توماس مولر دریافت کرده بود، نشریه «کیکر» آلمان فاش کرد که رقم پیشنهادی منچستری‌ها ۸۸٫۱ میلیون پوندی (۱۲۰ میلیون یورو) بوده است.

کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌و‌گو با نشریه «کیکر» آلمان با تمجید از مهاجم بایرن مونیخ او را به کمدین معروف اهل باواریا که به چارلی چاپلین آلمان مشهور است و اسطوره فوتبال آلمان تشبیه کرد. او گفت: مولر ترکیبی از کارل والنتین و فرانتس بکن‌باوئر است. او یک باواریایی‌ اصیل است و همیشه یک بُعد مخفی دارد.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ هم به تمجید از مهاجم ملی‌پوش باواریایی‌ها پرداخت و اظهار داشت: توماس بازیکن خیلی موفقی است، چون هیچ مربی نمی‌تواند او را به لحاظ فنی رمزگشایی کند.

مولر که پیش از این موفق نشده بود در طول یک فصل بیشتر از ۱۳ گل برای بایرن در رقابت‌های بوندس‌لیگا به ثمر برساند، در چهار بازی ابتدایی فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان شروعی طوفانی داشته و شش گل زده است.

مولر که گفته می‌شد منچستریونایتد برای جذب او به بایرن مونیخ پیشنهادی پنج ساله با دستمزد سالانه ۱۲٫۵ میلیون یورو داده بود، گفت: من خودم را برای به ثمر رساندن تعداد گل خاصی محدود نکرده‌ام.

توماس مولر ۲۶ ساله که چهارشنبه شب به همراه بایرن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف المپیاکوس یونان می‌رود، از رؤیایش برای قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا هم گفت. او عنوان کرد: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + دو =