کد خبر : 10812
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
-

دایی: تساوی عادلانه نبود و باید استقلال خوزستان را شکست می‌دادیم

دایی: تساوی عادلانه نبود و باید استقلال خوزستان را شکست می‌دادیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم مدعی شد، تیمش در دیدار مقابل استقلال خوزستان شایسته دستیابی به سه امتیاز بوده است.

عصرساری،

علی دایی پس از تساوی یک – یک تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که امروز دست خالی اهواز را ترک نمی‌کنیم. بازی کاملاً در اختیار ما بود و اگر بدشانس نبودیم، می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در ادامه افزود: استقلال خوزستان در خانه خودش سه تیم بزرگ یعنی فولاد، پرسپولیس و سایپا را شکست داده بود، اما ما امروز به اندازه کل پنج هفته گذشته توانستیم روی دروازه این تیم موقعیت ایجاد کنیم که به این خاطر به بچه‌های تیمم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: ما در نیمه اول برخلاف جریان بازی گل خوردیم که باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم، اما بعد از استراحتی که در نیمه اول داشتیم، توانستیم بر بازی حاکم شویم. ما حتی می‌توانستیم در نیمه اول بازی را مساوی کنیم، اما نشد. باز هم خدا را شکر که در وقت اضافه به گل رسیدیم و یک امتیاز را گرفتیم.

دایی با ابراز رضایت از عملکرد سنگربان تیمش در دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: باید از حامد لک به خاطر یک سوپرواکنش که در نیمه دوم داشت، تشکر کنم، چون همان عکس‌العمل باعث شد تا صبا به بازی گردد. به غیر از دروازه ما در دیگر نقاط زمین هم خوب بودیم. در مجموع برای سه امتیاز به میدان رفتیم، اما خدا را شکر که زحمات‌مان هدر نرفت و حداقل یک امتیاز گرفتیم.

«ما نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان به نحو احسن استفاده کنیم»، دایی با بیان این جمله افزود: استقلال خوزستان پیش از این نشان داده بود که بهترین خط دفاع لیگ را دارد و تا امروز به هیچ تیمی اجازه نداده بود بازیسازی و موقعیت‌سازی کند، اما ما امروز از هر نظر با صلابت بودیم و روی دروازه استقلال خوزستان موقعیت ایجاد کردیم. متأسفانه به مانند بازی مقابل نیروی زمینی در جام حذفی نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم، قطعاً روی این مسئله کار می‌کنیم تا از این به بعد موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل شود.

دایی در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه خیلی‌ها انتظار داشتند صبا بازی خوبی از خودش نشان دهد، اما این اتفاق رخ نداد، اظهار داشت: فکر می‌کنم شما خواب بودید و بازی را ندیدید، چون اگر بازی را نگاه می‌کردید، می‌دیدید که ما در گرمای خوزستان از لحاظ فنی، تاکتیکی و از همه لحاظ سرتر از استقلال بودیم. بچه‌های ما امروز سنگ تمام گذاشتند و دیگر نمی‌شود حرفی زد. باز هم می‌گویم شاید شما بازی را ندیدید و بهتر است از همکاران‌تان سؤال بپرسید.

سرمربی تیم فوتبال صبا ادامه داد: استقلال خوزستان تیمی است که تا هفته ششم فقط در یک بازی آن هم به سپاهان باخته بود، پس تیمی بسیار خوب است، اما ما نشان دادیم که کارمان را درست انجام دادیم و روبه‌جلو حرکت کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صبا می‌تواند شرایط بهتری هم در لیگ پیدا کند، خاطرنشان کرد: ما دو بازی سخت پیش رو داریم و پس از آن لیگ دوباره تعطیل می‌شود. اگر بتوانیم این دو بازی که در جام حذفی و بازی دیگر را که مقابل سپاهان است به سلامت بگذرانیم، آن وقت می‌توانیم روند خوبی را پیدا کنیم. همه شما می‌دانید که صبا تیمی است که پنج روزه تشکیل شده و هیچ چیز آن مشخص نبوده است. باز هم از مالک باشگاه تشکر می‌کنم که به خاطر علاقه‌اش به فوتبال اجازه داد تیم صبا شکل بگیرد. مطمئنم تیمم روزبه‌روز بهتر می‌شویم. همین که تیم ما توانست در اهواز و مقابل استقلال خوزستان رده دومی یک امتیاز بگیرد، یعنی اینکه ما خوب کار کردیم. ان‌شاءالله بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم و در تمرینات روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم.

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا نتیجه بازی امروز عادلانه بوده یا خیر، تأکید کرد: به نظر من نتیجه عادلانه نبود، چون ما باید استقلال خوزستان را شکست می‌دادیم و اگر دروازه‌بان استقلال خوزستان موقعیت تک به تک قاضی را نمی‌گرفت، پیروز می‌شدیم. در مجموع باز هم تأکید می‌کنم که امروز از استقلال خوزستان بهتر و سرتر بودیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 2 =