کد خبر : 10360
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
-

گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار قرار گیرد/اقتصاد مقاومتی سدی محکم در برابر هجمه‌های دشمنان است

گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار قرار گیرد/اقتصاد مقاومتی سدی محکم در برابر هجمه‌های دشمنان است

مسئول بسیج سازندگی سپاه جویبار گفت: برای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه باید این نوع اقتصاد را به یک گفتمان اقتصادی در جامعه تبدیل کنیم.

علی اکبر اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار جویباران با اشاره به فعالیت‌های سپاه جویبار و بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکیل قرارگاه جهاد اقتصادی (اقتصاد مقاومتی) نقش مهمی را در اجرای این نوع از اقتصاد در کشور دارند.

وی با بیان اینکه همه باید برای اجرای اقتصاد مقاومتی کمک کنند، افزود: اقتصاد مقاومتی سدی محکم و مقاوم در برابر هجمه های غرب علیه ایران است و به نوعی می‌تواند حریه تحریم را خنثی کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه جویبار به برخی از برنامه‌های سپاه جویبار در امر اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ساحل چپکرود برای ترغیب جوانان و تهیه و چاپ بروشور در غالب گفتمان سازی اقصاد مقاومتی از جمله مهمترین کارهای معاونت بسیج سازندگی در امر اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی افزود: برای هماهنگی‌های بیشتر نیز جلسات قرارگاه جهاد اقتصادی و شورای اقتصاد مقاومتی نیز به طور مستمر برگزار می‌شود.

اسدی تصریح کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی بیش از ۵۰ نفر از علاقه مندان و فعالان پرورش مرغ و ماکیان، پرورش ماهی، پرورش دام، پرورش زنبور عسل و علاقه مندان به صنایع تبدیلی را برای حمایت مالی به بانک‌های عامل برای دریافت وام معرفی کردیم.

وی افزود: انجام مشاوره‌های شغلی و اقتصادی توسط فعالان مؤفق و کارشناسان مرتبط با بسیج سازندگی به علاقه مندان یکی دیگر از کارهایی است که در راستای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه جویبار در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که به کارهای تولیدی تمایل دارند و علاقه دارند که با سرمایه اندک کاری را شروع کنند می‌توانند با مراجعه به معاونت بسیج سازندگی سپاه جویبار مشاوره‌های لازم را دریافت و در صورت مساعد بودن شرایط وام‌های کم بهره را برای شروع کار دریافت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =