کد خبر : 9941
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۰۸
-

صعود نماینده ساری به جمع ۸ تیم برتر مسابقات هندبال شهرهای ایران

رئیس هیئت هندبال مازندران از صعود نماینده ساری به جمع هشت تیم برتر مسابقات هندبال شهرهای ایران که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، خبر داد.

به گزارش عصر ساری، خسرو ابراهیم‌زاده با اعلام اینکه دو تیم بهشهر و ساری نمایندگان مازندران در این دوره از رقابت‌ها هستند، بیان کرد: تیم بهشهر در مرحله مقدماتی از دور مسابقات کنار رفت ولی هندبالیست‌های ساری با صدرنشینی در گروه چهارم راهی مرحله حذفی شدند.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره فرهنگی و ورزشی هندبال جوانان کشور ۹۰۰ ورزشکار از ۲۸ استان با هم تا ۱۱ شهریور رقابت می‌کنند، تصریح کرد: ۴۲ تیم کشور در هشت گروه پنج و شش تیمی به مصاف هم رفتند.

رئیس هیئت هندبال مازندران با اشاره به اینکه نماینده ساری در گروه چهارم با تیم‌های فلاورجان، قم، ورامین و گرمه هم‌گروه بود، خاطرنشان کرد: ساروی‌ها با صدرنشینی در مرحله مقدماتی در بین ۱۶ تیم برتر کشور جای گرفتند و شامگاه گذشته نیز پس از شکست نماینده آران و بیدگل اصفهان با نتیجه نزدیک ۲۴ بر ۲۲ در بین هشت تیم برتر جای گرفتند.

ابراهیم‌زاده بیان کرد: تیم بهشهر هم در گروه هفتم رقابت‌ها با قزوین، کرمان، زاهدان و نورآباد هم‌گروه بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: نماینده ساری در این مسابقات امروز یک‌شنبه در سالن شهید بهشتی مشهد با تیم هندبال نجف‌آباد اصفهان روبرو می‌شود تا پس از پیروزی در بین چهار تیم برتر کشور جای گیرد.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه نماینده ساری در این مسابقات با ۱۴ بازیکن، دو مربی و یک سرپرست راهی مسابقات شد، گفت: هم‌اکنون محسن طالبی سرمربی تیم بوده و حسن ضامنی به‌عنوان مربی و حسین احمدی به‌عنوان سرپرست مازندرانی‌ها را همراهی می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 3 =