کد خبر : 9850
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۲۸
-

همایش «روحانیت؛ پرچمدار ولایت» در مازندران برگزار می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران از برگزاری همایش استانی روحانیت؛ پرچمدار ولایت با همکاری سپاه کربلای مازندران و اداره کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

حجت الاسلام یدالله غلامی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه غدیر مازندران, اظهار داشت: این همایش استانی پنج شنبه ۹ مهر امسال، همزمان با دهه ولایت و امامت و هفته دفاع مقدس در مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: دهه غدیر امسال با هفته دفاع مقدس تقارن یافته که این فرصتی مناسب بوده تا بتوانیم از طریق فرهنگ ولایت مبانی ارزشی ایثار و دفاع مقدس را برای آحاد جامعه تبیین کنیم.

غلامی بیان کرد: ارج نهادن به مقام والای ایثار و شهادت و تجلیل از حماسه آفرینان فرهنگ ولایت و امامت می‌تواند در این دهه به  مفهوم واقعی کلمه اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه امیدواریم با پیروی از ولایت فقیه, همگان موثر باشیم تصریح کرد: همایش روحانیت ، پرچمدار ولایت در راستای ترویج فرهنگ اصیل ایثار, شهادت و نقش روحانیت در تبیین مفهوم ولایت فقیه برگزار می‌شود.

حبیب حسین زادگان, مدیرکل ورزش و امور جوانان مازندران نیز در این نشست با اشاره به وجود یک میلیون جوان در استان, گفت: در دهه ولایت و امامت باید جشن‌های غدیری با رویکرد تبیین  ارزش‌های امامت و ولایت برای جوانان جامعه برگزار شود.

وی از فعال بودن هزار و ۲۰۰ باشگاه  خصوصی در  استان  خبر داد و افزود: برنامه‌های فاخر فرهنگی ورزش متناسب با ولایت و امامت در این دهه در اماکن ورزشی مازندران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =