کد خبر : 9539
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۳۴
-

بازداشت زورگیر افغانی،داخل پوسته آبگرمکن

بازداشت زورگیر افغانی،داخل پوسته آبگرمکن

مرد افغان که سردسته باند خشن زورگیری پایتخت بود از ترس دستگیری داخل پوسته آبگرمکن مخفی شده بود. به گزارش پرونده، ۹ شب ۱۷ مردادماه یک زورگیری در بلوار امام خمینی به پلیس گزارش شد و بلافاصله مأموران کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد به محل اعزام شدند و موضوع را مورد بررسی قرار دادند. مردی به نام

مرد افغان که سردسته باند خشن زورگیری پایتخت بود از ترس دستگیری داخل پوسته آبگرمکن مخفی شده بود. به گزارش پرونده، ۹ شب ۱۷ مردادماه یک زورگیری در بلوار امام خمینی به پلیس گزارش شد و بلافاصله مأموران کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد به محل اعزام شدند و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.
مردی به نام «حسین» با دیدن مأموران خود را به آنان رساند و گفت: هنگام رفتن به خانه بودم که از پشت سر توسط افراد ناشناسی مورد حمله قرار گرفتم که از ناحیه دست و قفسه سینه مرا مورد ضرب و جرح با چاقو قرار دادند و تعداد سه عدد گوشی و مبلغ ۸۰ هزار تومان وجه نقد را به سرقت بردند. با اطلاعات به دست آمده  تیم عملیاتی این یگان تمام تلاش خود را در جهت شناسایی عامل و یا عاملان سرقت‌های به عنف از سرگرفت تا اینکه ۵ عصر بیستم مردادماه مأموران با استفاده از منابع اطلاعاتی و به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی سردسته گروه به نام «سلیمان» ۲۵ ساله تبعه افغانستان که تحت تعقیب عوامل پایگاه نهم پلیس آگاهی نیز بود را شناسایی کرد و ضمن هماهنگی با مقام قضایی و دریافت حکم ورود به خانه و مخفیگاه صبح روز ۲۱مردادماه یک تیم عملیاتی وارد مخفیگاه وی در روستای زیوان شده و متهم را درحالی که خود را داخل پوسته آبگرمکن مخفی کرده بود دستگیر کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =