کد خبر : 9291
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
-

داورزنی: دو هدفمان در قهرمانی آسیا محقق شد

داورزنی: دو هدفمان در قهرمانی آسیا محقق شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران از عملکرد تیم ملی «ب» در مسابقات قهرمانی آسیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش عصر ساری، تیم ملی والیبال «ب» ایران با تصمیم فدراسیون والیبال در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تهران شرکت کرد تا بازیکنان اصلی برای حضور در جام جهانی آماده شوند. این تیم پس از پیروزی در یک دیدار مهم مقابل چین به فینال رسید اما با قبول شکست مقابل ژاپن به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به عملکرد تیم ملی «ب» والیبال اظهار داشت: عملکرد تیم ملی «ب» مورد رضایت کامل فدراسیون والیبال است. برای ما تیم‌های کره جنوبی، ژاپن، چین، استرالیا و همه کشورهای دیگر با قدرت‌های خود به این مسابقات آمده بودند اما ما قصد داشتیم که از فرصت استفاده کنیم و تعدادی دیگر از بازیکنان‌مان در این مسابقات شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: بازیکنان تیم ملی «ب» حضور خوبی داشتند و عملکرد آنها قابل تقدیر است و به آن هدفی که ما در این مسابقات می‌خواستیم، رسیدیم. ما دو منظور از این هدف داشتیم؛ اولی فرصت دادن به بازیکنان جوان‌تر و دومی فرصت دادن به استراحت بازیکنان اصلی برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ بود که آنها نیز ریکاوری خوبی را در این خصوص انجام دادند.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: تیم «ب» ما نیز عملکرد خوبی داشت که قابل تقدیر است و از زحمات کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + دوازده =