کد خبر : 8413
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
-

واکنش رییس سازمان نظام پزشکی به قتل یک پزشک در اردبیل

واکنش رییس سازمان نظام پزشکی به قتل یک پزشک در اردبیل

دکتر علیرضا زالی در نامه‌ای مشترک به دادستان کل کشور، فرمانده نیروی انتظامی کشور و استاندار اردبیل خواستار رسیدگی به حادثه قتل دکتر اصغر پیرزاده،‌پزشک اردبیلی شد. زالی در این نامه نوشت: با کمال تاسف باخبر شدیم یکی از همکاران خدوم جامعه پزشکی کشور در شهر اردبیل به قتل رسید. ضرب و جرح فجیع و

دکتر علیرضا زالی در نامه‌ای مشترک به دادستان کل کشور، فرمانده نیروی انتظامی کشور و استاندار اردبیل خواستار رسیدگی به حادثه قتل دکتر اصغر پیرزاده،‌پزشک اردبیلی شد.

زالی در این نامه نوشت: با کمال تاسف باخبر شدیم یکی از همکاران خدوم جامعه پزشکی کشور در شهر اردبیل به قتل رسید. ضرب و جرح فجیع و قتل ناجوانمردانه این پزشک فوق تخصص و عضو هیات علمی دانشگاه که مورد وثوق جامعه پزشکی اردبیل و مردم منطقه بود، جامعه پزشکی و دانشگاهی اردبیل و کشور را در بهت و اندوهی عمیق فرو برده و عواطف مردم شریف اردبیل را جریحه دار کرده است.

با توجه به موج فزاینده التهاب و نگرانی و کدورت خاطر جامعه پزشکی استان و با عنایت به اهمیت و حساسیت این مساله، مسولین ذیربط دستور فرمایند رسیدگی به این موضوع بطور ویژه و در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد. جامعه پزشکی استان و کشور منتظر اقدامات عملی جهت برخورد قاطع با عوامل این حادثه دلخراش خواهد بود.

بدیهی است امنیت شغلی جامعه پزشکی از ضروریات مبرم برای ارایه خدمات مطلوب و بهینه در عرصه سلامت است و هرگونه خدشه به چنین جایگاه مهمی به شدت محکوم و مستلزم انجام مداخلات قانونی سریع و قاطع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − 2 =