کد خبر : 8373
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
-

فاجعه ای که فقط در فدراسیون کفاشیان اتفاق می افتد

فاجعه ای که فقط در فدراسیون کفاشیان اتفاق می افتد

معاون کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حتی بعد از صدور رای به سود راه آهن ، می گوید این تیم با استفاده از بازیکن خارجی غیر مجاز حق تیم های ته جدولی را ضایع کرده است!

فدراسیون کفاشین بی شک ، بی مانند ترین فدراسیون فوتبال در تمام دنیاست. کمیته استیناف فدراسیون فوتبال که بعد از کلی کش و قوس حکم خود را شکست و رای به تبرئه راه آهن داد ، هنوز هم راه آهن و سازمان لیگ را متخلف می دانند. موسوی معاون کمیته استیناف که به برنامه تیتر امشب شبکه خبر رفته بود ، در طول ۴۵ دقیقه حضور روی خط این برنامه ، بارها تکرار کرد هنوز آنها معتقدند راه آهن و سازمان لیگ تخلف کرده اند اما چون سازمان لیگ گزارش خود را پس گرفته است ، رای تغییر کرده است. این که سازمان لیگ حرفش را پس گرفته باعث شده رای عوض شود . البته مهدی تاج هم در پاسخ به این گفته تاکید کرد:«وقتی باشگاه ترکیه ای نامه رسمی زده و همه گناه را بر عهده گرفته است ، یعنی تخلفی صورت نگرفته است.»

در این باره علیرضا صالحی ، رئیس کمیته استیناف هم به ورزش و مردم همین حرف را زد و تاکید کرد:«وقتی اساس پرونده از بین رفت ، دیگر دلیلی برای ورود ما هم نبود.» صالحی البته این اتهام که فشار از سوی راه آهنی ها برای شکستن حکم بوده است ، گفت:«این طور نیست و اگر قرار بود فشاری بگذارند ، از ابتدا نمی گذاشتند ما حکمی بدهیم.»

او اما حاضر نشد بگوید حق به حق دار رسیده است و گفت:«در این باره سکوت می کنم و رای ما قبلا صادر می شود.»

جالب است که صالحی و دوستانش به طور یقین می گویند حق به سود راه آهن نبوده است. صالجی در ادامه گفت:«ما متوقف از رسیدگی شدیم ، پس نمی توانیم نظری در این باره بدهیم.»

صالحی و همکارانش خیلی صریح حرف های شان را گفتند و البته راه آهنی ها هم توانستند ثابت کنند در این پرونده تقصیری به گردن نداشته اند. آنچه اتفاق افتاده بر اساس اشتباه محرزی است که کمیته بین الملل سازمان لیگ باید پاسخگویش باشد . این بخش از گفته های موسوی در یک برنامه زنده تلویزیونی گویای همین است:«راستش این پرونده باید مبنایی شود تا از این پس دیگر باشگاه ها مسئولیت کار شان را در اختیار سازمان لیگ نیاندازند. راه آهنی ها به تی ام اس اطلاعات غلط وارد کرده اند که توانسته اند آی تی سی بگیرند. این کار هم توسط نماینده سازمان لیگ اتفاق افتاده اما وقتی نامه باشگاه ترکیه ای رسید و سازمان لیگ نامه اولیه اش را پس گرفت ، ما دیگر اجازه ورود به پرونده را نداشتیم ، وگرنه باورمان همانی است که قبلا انجام داده بودیم.»

اینکه رئیس فدراسیون فوتبال در تمام طول یک ساعت یک برنامه تلویزیونی ، می نشیند و لبخند می زند و همه چیز را با شوخی و خنده سر می کند ، اینکه رکن قضایی فدراسیون فوتبال در دو برنامه تلویزیونی زنده ، خیلی صریح سازمان لیگ را متهم می کند و رئیسش رو به مردم می گوید حکمش چیز دیگری بوده اما با اسنادی که ارائه کردند او را از دخالت در این پرونده کنار گذاشته اند ، اینکه او خیلی صریح می گوید حاضر نیست تائید کند حق به حقدار رسیده ، همه و همه گواهی هستند بر جنس اتفاقات تلخی که فقط در فدراسیون کفاشیان می افتد.

اینکه راه آهن ، پیکان و خیلی از تیم های دیگر در این چرحه معیوب فدراسیون لطمه می بینند ، اصلا اتفاق عجیبی نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − ده =