کد خبر : 7968
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
-

با جلیقه گیمینگ جوگیر شوید +عکس

تا کنون احساس کرده‌اید بازی‌های ویدیویی به اندازه کافی برای شما احساس واقعی بودن به همراه ندارند؟ از آنجایی که در بازی‌ها، کنترل بازی را به عهده دارید و هدایت‌گری بازی در اختیار شماست، شاید لازم باشد گاهی اوقات نگران آسیب و زخمی‌شدن فردی که هدایت آن را بر عهده دارید با ایجاد احساس درد در بدن خود باشید.

شرکت Immerz به‌منظور ایجاد احساس واقعی بودن بازی، دستگاه یا به عبارتی جلیقه ای تولید کرده تا براساس فاکتورهای محیطی، به فردی که آن را پوشیده، احساس درد منتقل کند. اگر شما هم دوست دارید گاهی اوقات کاراکترها را در شرایط خطرناک قرار دهید، بهتر است هیچ وقت این جلیقه را نپوشید.

1129392_154

جلیقه Kor-Fx در واقع از طریق کابل یو اس بی به پی سی یا کنسول متصل می شود و دیتای لازم را از محیط دریافت می کند. در واقع به نسبت میزان شلوغ بودن محیط اطراف و یا اتفاقای که برای سلامتی کاراکتر مضر است، جلیقه واکنش نشان می دهد. برای مثال هر چه صدای تیر اندازی و فریاد در محیط بالاتر رود و بازیکن بیشتر تیر بخورد، جلیقه لرزش بیشتر و شدیدتری ایجاد می کند.

Kor-FX 4DFX یک قطعه ۱۵۰ دلاری است که می تواند تجربه ای منحصر به فرد اما کوتاه باشد. بعید به نظر می رسد که کسی بخواهد پیش از انجام بازی، ابتدا جلیقه بپوشد و سپس به انجام بازی بپردازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 15 =