کد خبر : 7264
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
-

انتقاد داستین هافمن از شرایط بد سینما

انتقاد داستین هافمن از شرایط بد سینما

داستین هافمن در مصاحبه با روزنامه ایندیپندنت گفت: معتقدم در حال حاضر تلویزیون در بهترین شرایط نسبت به همیشه به سر می‌برد و معتقدم که با پنجاه سالی که در سینما کار می‌کنم، سینما در بدترین شرایط نسبت به همیشه به سر می‌برد.

داستین هافمن هنرپیشه نام آشنای سینمای هالیوود که هفت بار نامزد جایزه اسکار بهترین هنرپیشه شده در جدیدترین مصاحبه خود از شرایط بهتر تلویزیون نسبت به سینما سخن گفته است.

داستین هافمن در مصاحبه با روزنامه ایندیپندنت گفت:معتقدم در حال حاضر تلویزیون در بهترین شرایط نسبت به همیشه به سر می‌برد و معتقدم که با پنجاه سالی که در سینما کار می‌کنم، سینما در بدترین شرایط نسبت به همیشه به سر می‌برد.

هافمن پس از فیلم «کوارتت» محصول سال ۲۰۱۲ به دنبال کارگردانی فیلمی درمورد یک گروه موسیقی بازنشسته است. فیلم جدیدی نیز که قرار است در آن بازی کند نیز در مورد موسیقی است به نام «گروه کر» که داستین هافمن در نقش سرپرست یک گروه کر پسران مدرسه‌ای شبانه روزی در آمریکاست.

دروزنامه ایندیپندنت در شماره دیروز خود نوشت، داستین هافمن اقیانوسی از تجربه است و می‌تواند صنعت امروز را با دیروز مقایسه کند. وی در ادامه می‌گوید: “سخت است این روزها شما بتوانی کاری خوب انجام بدهی و پول کمی دریافت کنی”.

وی در مورد فیلم «فارغ‌التحصیل» گفت که فیلم‌نامه‌ای استثنایی داشت و با عوامل و هنرپیشه‌ها و کارگردانی خوب، کار بسیار زیبا تولید شد اما درکل پروژه فیلم کوچکبود که در یک چهار دیواری با چند هنرپیشه اتفاق می‌افتاد اما به جهت اهمیت برای خوب کار کردن فیلم پروسه تولید آن سه سال به طول انجامید و فیلم‌بردایش ۱۰۰ روز طول کشید.

هافمن در مورد سینمای امروز گفت: اغلب فیلم‌های امروزی در حدود بیست روز تولید می شوند که بخشی از دلیل آن وجود فناوری دیجیتال بوده که فیلمسازان را قادر به فیلم‌برداری بیشتری در طول یک روز می‌سازد و اکثرا به خاطر پایین بود بودجه فیلم‌ها مختصرتر ساخته می‌شود و در نتیجه فیلم‌های بیشتری ساخته می‌شود، فیلمهایی که با این پیشرفت له می‌شوند فیلم‌های درام هستند.

داستین لی هافمن متولد ۱۹۳۷در لس آنجلس هنرپیشه بزرگ آمریکایی و برنده اسکار است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش‌های آسیب پذیر در دنیای سینما شناخته می‌شود.هافمن در سال ۱۹۶۷ به لطف بازی در فیلم فارغ‌التحصیل به کارگردانی مایک نیکولز که از آن به عنوان یکی از فیلم‌های نمادین سینمای آمریکا یاد می‌شود، یک شبه به مقام یک ستاره رسید و برای اولین بار نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد. «کابوی نیمه شب» «بزرگ مرد کوچک» «سگ‌های پوشالی» «لنی» «همه مردان رییس جمهور» «کرامر علیه کرامر» و «مرد بارانی» که به خاطر این فیلم اسکار بهترین هنرپیشه مرد را ازآن خود کرد از جمله فیلم‌های هافمن هستند. فیلم معروف «پاپیون» نیز از موفق‌ترین و معروف‌ترین فیلم‌های داستین هافمن است که در آن در کنار استیو مک کوین به ایفای نقش پرداخته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =