کد خبر : 6775
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
-

آخرین مهلت اعتراض به حذف یارانه

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهلت ثبت اعتراض حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی را ۳۱ خرداد اعلام کرده است.

به گزارش علویون؛ فرصت ثبت اعتراض حذف شدگان از جمع یارانه بگیران فردا پایان می یابد. معترضان باید به سامانه yaraneh10.ir  مراجعه و درخواست خود را ثبت و حداکثر تا  ۱۵ روز بعد پاسخ خود را دریافت کنند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پنجم خرداد ماه امسال سامانه ای را راه اندازی کرد تا افرادی که به حذف یارانه خود معترضند با مراجعه به این سامانه اینترنتی ثبت نام کنند تا با بررسی اطلاعات ثبت شده به آنها پاسخ داده شود.

در این سامانه بر انصراف از دریافت یارانه نقدی به منزله اقدامی سازنده و مفید برای کشور تاکید شده است.

یارانه

براساس قانون بودجه سال ۹۴ درآمدهای دولت از هدفمندسازی یارانه ها به ۳۹ هزار میلیارد تومان کاهش یافته و پرداخت یارانه نسبت به سال گذشته باید تا حدود ۴ هزار میلیارد تومان کاهش یابد.

دولت در گام اول اجرای این طرح، یارانه نقدی حدود ۲۰۰ هزار نفر را حذف کرده اما برای جبران کاهش درآمدهای هدفمندی یارانه ها باید حدود ۵ تا ۶ میلیون نفر دیگر را هم از فهرست دریافت یارانه حذف کند.

کارشناسان و مدیران اقتصادی دولت عقیده دارند که درآمدهای دولت، به ویژه پول های فروش نفت بجای اینکه به شکل نقدی به همه مردم پرداخت شود، باید به منزله سرمایه در اختیار تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات عمومی قرار گیرد تا باعث پیشرفت کشور و رفاه عمومی جامعه شود.

یادآور می شود برای ثبت نام خانواده های جدید و نوزادانی که در یک سال اخیر متولد شده اند، برنامه ای اعلام نشده و سایت رفاهی که برای ثبت نام دریافت یارانه نقدی راه اندازی شده بود، تنها عملیات استعلام و انصراف از دریافت یارانه را انجام می دهد.

 

منبع: شبکه خبر

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + سه =