کد خبر : 5175
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
-

معلم شهید آملی که در روز معلم شهید شد

من از تمامی برادران، از انجمن اسلامی و مردم محل و ملت شریف ایران میخواهم که از امام امت دست برندارند و او را تنها نگذارند و همواره به رهبری ایشان به این خط با خونشان بعد از ما تداوم بخشند….

به گزارش علویون؛ شهید یوسف عباس زاده  فرزند علی گدا، متولد۱۳۳۷/۰۳/۱۵ از شهرستان آمل  ، روستای پاشاکلا از توابع دشت سر میباشد / آن شهید گرامی  در اوایل انقلاب عضو اصلی انجمن شورای اسلامی ، و جزو اولین تشکیل دهندگان پایگاه بسیج روستا بوده و به صورت جهادی و بدون هیچ چشم داشتی بعنوان معلم بمدت یک سال در روستای اجوارکلا( خونی سر)  به تدریس دروس ابتدایی مشغول بود .
شهید بزرگوار خدمت سربازی خود را  در ارتش جمهوری اسلامی ایران – لشگر ۲۱ حمزه – رسته پدافند هوایی می گذراند و درمورخه ۱۳۶۱/۰۲/۱۵ در عملیات بیت المقدس دشت گلگون خونین شهر ،  بر اثراصابت ترکش به سینه اش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در تاریخ ۱۳۶۱/۰۲/۲۱ درگلزار شهدای زادگاهش(پاشاکلای دشت سر) آرام گرفت.
 
گزیده ای از وصیت نامه شهید:
من از تمامی برادران، از انجمن اسلامی و مردم محل و ملت شریف ایران میخواهم که از امام امت دست برندارند و او را تنها نگذارند و همواره به رهبری ایشان به این خط با خونشان بعد از ما تداوم بخشند.
 سی و سومین سالروز شهادت معلم صدیق و سرباز اسلام شهید یوسف عباس زاده
شهدا را یاد کنیم . شده با ذکر یک صلوات
امیر کردی ،هراز
16 17 18 19 12 13 14 15
منبع: هراز نیوز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 5 =