کد خبر : 5073
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
-

آیت الله طبرسی: سیاست زدگی مانع توسعه مازندران

امام جمعه ساری، سیاست زدگی را یکی از موانع توسعه استان برشمرد و با انتقاد از کم توجهی مسئولان ارشد و ملی برای رفع عقب ماندگیهای مازندران بیان داشت: به دلیل نبود سرمایه گذاری قوی، بیکاری در استان به مرز بحرانی رسیده است.

به گزارش علویون؛ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ایران اسلامی در بین کشورها، قطب فرماندهی منطقه را دارد، گفت: امروز ایران به اوج اقتدار و نوآوری رسیده است.به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری، با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان داشت: تداوم انقلاب و حفظ دستاوردهای ارزشمند آن نیاز به بازخوانی آرا و اندیشه های حضرت امام راحل دارد و با بازخوانی این اندیشه ها از توطئه های دشمنان مصون خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه امروز کشورهای جهان در سیاستگذاریهای منطقه با ایران مشورت می کنند بیان داشت: ملت ایران اسلامی، تسلیم نشدن را از امام حسین (علیه السلام) یاد گرفته است و برای تدوام نهضت باید اندیشه های امام را بازخوانی کنیم.

امام جمعه ساری، سیاست زدگی را یکی از موانع توسعه استان برشمرد و با انتقاد از کم توجهی مسئولان ارشد و ملی برای رفع عقب ماندگیهای مازندران بیان داشت: به دلیل نبود سرمایه گذاری قوی، بیکاری در استان به مرز بحرانی رسیده است.

آیت الله طبرسی، عدم باور به صنعتی کردن استان را از دیگر موانع فراروی توسعه استان برشمرد و گفت: بخشی نگری به استان سبب شده تا توسعه استان آهنگ مطلوبی نداشته باشد و باید برای رفع مشکلات همگان همت کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر حضور پرشور اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: ملت ایران در روز ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ریشه سیاست در منطقه است گفت: مقام معظم رهبری مثل کوه و با حمایت مردمی برابر سیاستهای داخلی و خارجی ایستاده است.

امام جمعه ساری همچنین با گرامداشت ۱۹ بهمن ماه روز همافران و نیروی هوایی بیان داشت: ارتش نیز همپای مردم به یاری امام راحل آمد و روز ۲۱ بهمن روز لغو حکومت نظامی به فرمان امام راحل بود.

آیت الله طبرسی در بخشی از خطبه های نماز جمعه، با عنوان اینکه، در نظام آفرینش سرپرستی خانواده به مرد واگذار شده است گفت: خداوند تبارک و تعالی، مردها را در کارها مدیر قرار داد و کار در منزل را به زنان سپرده است.

وی اظهار داشت: علت این واگذاری آنست که مردها از نظر فیزیکی می توانند کارهای سنگین را انجام دهند و به نوعی مردها مدیر و زنها معاون هستند.

وی عنوان کرد: در قانون خانواده حکومت استبدادی نیست و باید مردها خرج نفقه زنان را بپردازند و در امور منزل نیز باید رهبری وجود داشته باشد زیرا مادران باید با محبت و عاطفه به پرورش فرزندان بپردازند و برای کارهای سخت ساخت نشدند.

آیت الله طبرسی بیان داشت: باید در خانواده صفا و صمیمیت وجود داشته باشد و خانه محل امن و آسایشی برای اعضاء باشد.

منبع: دریانیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − هشت =