کد خبر : 4980
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
-

مراسم پدران آسماني با حضوربيش از ۵ هزار فرزند شهید در استان مازندران برگزار می شود

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران طي گفتگويي اظهارداشت: همزمان با ميلاد حضرت امام علي(علیه السلام) مراسم پدران آسماني با حضوربيش از ۵۰۰۰ تن از فرزندان معظم شهدا در استان برگزار مي شود.

به گزارش علویون؛ مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران طي گفتگويي اظهارداشت: همزمان با ميلاد حضرت امام علي(علیه السلام) مراسم پدران آسماني با حضوربيش از ۵۰۰۰ تن از فرزندان معظم شهدا در استان برگزار مي شود.

 

به گزارش ايثارواحد مازندران،عباسعلي رضايي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران طي گفتگويي اظهارداشت: همزمان با سيزده رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علي (علیه السلام) و روز پدر، مراسم جشن پدران آسماني با حضور بيش از ۵۰۰۰ نفر ازفرزندان معظم شهدا در استان برگزار مي گردد.

وي با بيان اينكه فرزندان شهدا وارثان نظام و مروجين واقعي فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه به شمار مي روند گفت: فرزندان عزيز شاهد رسالت بزرگي بر عهده دارند و آن ادامه راه پدران شهيد خود ،صيانت ازدستاوردهاي انقلاب،انتقال پيام شهدا براي آيندگان ،اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت،ولايت پذيري و توليد علم در جهت پيشرفت و سازندگي كشور است.

مدير كل بنياد مازندران در ادامه سخنان خود افزود:به مناسبت ميلاد با سعادت مولاي متقيان حضرت علي (علیه السلام) كه به روز پدر نامگذاري شده است مراسم روحاني و معنوي پدران آسماني با حضور فرزندان معظم شهدا ( به ميزباني اين عزيزان) با انجام ويژه برنامه هاي :غبارروبي و عطر افشاني مزار شهدا،پخش كليپ پدران آسماني ،تجليل از همسران و فرزندان شهدا، در ۲۲ شهرستان استان برگزار مي گردد.

رضايي تصريح كرد:فرزندان گرانقدر شهدا با حضور در گلزار شهداي استان با نثار گل و شستشوي قبور منور پدرانشان ،ياد و خاطره شان را گرامي مي دارند.

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران ؛تجليل از پدران بازنشسته از سوي دستگاههاي اجرايي استان،هماهنگي با دفتر نمايندگي محترم ولي فقيه در مازندران و ائمه جمعه استان جهت تكريم از پدران شهدا،تبليغات محيطي و شهري با موضوع تكريم از پدران آسماني و تجليل از پدران شهدا ،ارسال پيامك براي پدران و فرزندان معظم شهدا و…را از ديگر برنامه هاي اين بنياد در سالروز ميلاد حضرت علي(علیه السلام) ذكر كرد.

وي يادآورشد به مناسبت ميلاد حضرت علي(علیه السلام) و روز پدر از پدران معظم شاهدي كه نام شهيد شان همنام ((علي)) بوده ديدار و از آنان تجليل مي شود.
منبع: شمال آنلاین
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =