کد خبر : 4933
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
-

«فرانک ضامنی»؛ با معدل ۲۰، مسلط بر ۳ زبان و نخستین رئیس مجلس بسیج دانش‌آموزی کشور+تصاویر

فرانک ضامنی، دانش‌آموز و نخبه مازندرانی، که به‌عنوان نخستین رئیس مجلس بسیج دانش‎آموزی کشور انتخاب شده است.

به گزارش علویون؛ فرانک ضامنی، دانش‌آموز سال سوم رشته انیمیشن با معدل ۲۰ از هنرستان اسوه یک شهرستان قائم‌شهر است که رتبه اول مسابقات تفسیر قرآن استانی، رتبه دوم کشوری در مسابقات پیشرفت تحصیلی علمی، رتبه اول مسابقات چالش جاذبه در جشنواره هوافضا، نویسنده کتاب عاشقانه با خدا، عضو هیئت نویسندگان جوان، رتبه دوم تولید فیلم کوتاه انیمیشن در جشنواره نوجوان سالم و رتبه اول مسابقات نهج‌البلاغه استانی شده است.

وی که مسلط به زبان انگلیسی و در حال یادگیری زبان‌های فرانسوی و کره‌ای است، در نخستین دوره مجلس بسیج دانش‌آموزی کشور به‌عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد، به همین خاطر این موضوع بهانه‌ای برای گفت‌و‌گوی ما با این نخبه مازندرانی شد.

نخستین رئیس مجلس بسیج دانش‌آموزی کشور اظهار کرد: از اول راهنمایی وارد بسیج دانش‌آموزی قائم‌شهر و در دوم دبیرستان به‌عنوان فرمانده واحد بسیج پس از گذراندن آموزش‌های لازم شدم و از طریق شورای هم‌فکری شهرستان وارد شورای هم‌فکری علوی استان مازندران شدم که در نهایت به مجلس شورای اسلامی دانش‌آموزی راه پیدا کردم.

وی با اشاره به اینکه مجلس کنگره ملی هم‌فکری آینده‌سازان انقلاب اسلامی کشور با حضور ۱۲۰ دانش‌آموز نخبه بسیجی تشکیل شد، افزود: از بین دانش‌آموزان بسیجی کل کشور، چهار نفر به‌عنوان کاندیدای هیئت رئیسه انتخاب شدند که از بین آنها من به‌عنوان رئیس نخستین مجلس بسیج دانش‌آموزی کشور انتخاب شدم.

ضامنی تصریح کرد: دانش‌آموزان بسیجی حاضر در مجلس در غالب ۶ کارگروه مصوباتی را که از قبل در کمیسیون‌‌های استانی داشتند، در صحن علنی مجلس به شور گذاشتند که این مصوبات از طرف تمامی نمایندگان تصویب و به کمسیون تلفیق فرستاده شد.

این دانش‌آموز مازندارنی با بیان اینکه دانش‌آموزان به‌ویژه بسیجیان نباید توانمندی‌های خود را دست‌کم بگیرند، خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان کشور قبول کردند که دانش‌آموزان قانون‌های مربوط به خودشان را تصویب کنند، فرصت بزرگی برای این قشر است و باید از آن نهایت استفاده را کرد.

وی بیان کرد: بسیجیان در دوران جنگ‌تحمیلی هشت ساله جلوی بیگانگان ایستادگی کردند و امروز نیز همین بسیجیان باز هم در مقابل تمامی تهاجمات مقاومت می‌کنند تا کشور ایران پابرجا بماند.

رئیس مجلس بسیج دانش‌آموزی کشور مهم‌ترین برنامه و هدف خود را در حال حاضر رسیدگی به خواسته‌های قشر دانش‌‌آموز و در مراحل بعدی متعالی‌کردن تفکر بسیجی و انسانی دانست.

وی کمک‌های خدا و حمایت‌های بی‌دریغ خانواده‌اش را از دلایل موفقیت‌های خود عنوان کرد و گفت: تمامی تلاش خود را برای کمک به رفع مشکلات قشر دانش‌آموز انجام می‌دهم.

ضامنی یادآور شد: امیدوارم هر کاری که انجام می‌دهم برای رضای خدا و فقط کمک به هم‌وطنان و دانش‌آموزان باشد نه فقط برای کسب مقام؛ چرا که اثرات کار برای شهرت فقط چند سال باقی می‌ماند اما کار برای رضای خدا تا الی‌الابد باقی است.

رئیس مجلس بسیج دانش‌آموزی در پایان بزرگ‌ترین هدف همه انسان‌ها را فراهم کردن زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف علیه السلام) برشمرد و اضافه کرد: انشاالله در آینده‌ای نزدیک همه‌ ما دانش‌آموزان، به ویژه بسیجیان پرچمدار لشکر آن حضرت باشیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + دو =