کد خبر : 4523
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
-

آخرین جزئیات از پیگیری‌های پرونده اسیدپاشی اصفهان

استاندار اصفهان با بیان اینکه پرونده اسیدپاشی اصفهان به نتایجی رسیده است، گفت: من به‌عنوان رئیس شورای تأمین استان با همان قوت قبل موضوع را پیگیری می‌کنم.

به گزارش علویون از تسنیم؛ رسول زرگرپور پیرامون آخرین جزئیات پیگیری حادثه اسیدپاشی در اصفهان اظهار داشت: از نظر ما اهمیت و اولویت پیگیری پرونده اسیدپاشی مانند روز نخست است و تا زمانی که این پرونده را به نتیجه نرسانده راحت نمی‌نشینیم و خیال ما ناراحت است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته روندی برای دستگیری عامل اسیدپاشی پیگیری شده، تصریح کرد: به‌تازگی رئیس جمهور دستور اکید دادند که با استفاده از ابزارها و برنامه‌های دیگری این پرونده پیگیری شود و رئیس جمهور بر اساس دستوری که به وزیر کشور داده و وزیر کشور به ما ابلاغ کردند، خواستند که با شیوه‌های جدیدتر و پیگیری‌های جدیدتری این مطلب را به انجام برسانیم.

استاندار اصفهان با بیان “من به‌عنوان رئیس شورای تأمین استان با همان قوت قبل موضوع را پیگیری می‌کنم” خاطرنشان کرد: هر ۲ هفته یک مرتبه که شورای تأمین استان تشکیل می‌شود یکی از موضوعات مطرح پیگیری مقوله اسیدپاشی بوده و ما به هیچ وجه موضوع را از دستور کار خود خارج نکرده و با همان قوت پیگیری می‌کنیم و در صورت به نتیجه رسیدن آن را ابلاغ می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه این پرونده اکنون در چه‌مرحله‌ای قرار دارد، گفت: پرونده به نتایجی رسیده است و وضعیت ما بهتر از قبل شده اما فعلا مایل به اعلام آن نیستیم.

زرگرپور افزود: به‌ویژه بعد از دستور اکید رئیس جمهور، مطلب با قوت بیشتری پیگیری می‌شود و در هر جلسه شورای تأمین استان گزارشی از پیگیری داده شده و به هیچ وجه کار متوقف یا فراموش نشده است و تا نتیجه نهایی باید پیگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =