کد خبر : 4019
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
-

طوفان شن در کیش؛ لغو تمام پروازها

تمام پروازهای کشور به مقصد جزیره کیش به دلیل بدی آب وهوا و طوفان شن در این جزیره لغو شد. افزایش گرد وغبار، دید خلبان را به کمتر از ۴۰۰متر کاهش داد و منجر به لغو ۱۰۴پرواز شد.

به گزارش علویون؛ مدیر کل روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور در گفتگوی تلفنی با خبرنگار این شبکه اعلام کرد: تمام پروازهای کشور به مقصد جزیره کیش به دلیل بدی آب وهوا و طوفان شن در این جزیره لغو شد.
سید صائم آقایی از همه مسافرانی که قصد عزیمت به  جزیره کیش دارند، خواست قبل از مراجعه به فرودگاه از آخرین وضعیت پرواز خود اطلاع حاصل کنند.

دانلود

 

 
وی افزود: مسافرانی که از فرودگاه مهرآباد  قصدعزیمت به جزیره کیش را دارند، می توانند از طریق شماره تلفن ۱۹۹ یا سامانه پیامک ۳۰۰۰۱۹۹ از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش هم اعلام کرد: افزایش گرد وغبار، دید خلبان را به کمتر از ۴۰۰متر کاهش داده که منجر به لغو ۱۰۴ پروازهای پنج شنبه ۱۳فروردین شده است.
فتاحی با بیان اینکه لغو پروازها تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت؛ از مسافران خواست، از آمدن به فرودگاه خودداری کنند و تا اعلام اطلاعیه بعدی در محل اقامت خود منتظر بمانند.
در همین حال خانم سی سی پور کارشناس اداره هواشناسی هرمزگان گفت: توده گرد وغباری که از دیشب از مناطق شمالی عربستان به سمت سواحل جنوبی کشورمان حرکت کرده، تاثیر بسزایی بر وضع جوی جزایر خلیج فارس از جمله کیش گذاشته است.
نقشه های هواشناسی نشان می دهد از ظهر امروز با وزش باد از شدت گرد وغبار کاسته خواهد شد و امشب انتظار آسمانی صاف را برای جزیره کیش خواهیم داشت.

 

منبع: شبکه خبر

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − چهار =