کد خبر : 3800
تاریخ انتشار : جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
-

آتش سوزی یک ساختمان در تهران/۵۰ نفر نجات یافتند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در جاده ورامین شهرک ولیعصر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد و در این مأموریت ۵۰ نفر از اهالی ساختمان نجات یافتند.

به گزارش علویون؛ جلال ملکی درباره حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان آتش‌سوزی اظهار داشت: در ساعت ۲۰ و ۵۴ دقیقه شب گذشته حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در جاده ورامین شهرک ولیعصر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه، مأموران ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تشک نجات، ماسک های تنفسی و نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه ۸۰ واحدی در طبقه ۵ آن یک واحد ۷۰ متری کاملاً شعله‌ور بود و آتش از طریق بالکن این واحد مسکونی در حال سرایت به سایر طبقات بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود و تعداد زیادی از ساکنان در ساختمان محبوس شده بودند .گروهی از آتش‌نشانان مشغول خاموش کردن آتش شدند و گروه دیگری نیز با دستگاه‌های تنفسی به سایر طبقات رفتند.

وی گفت: در مجموع بیش از ۵۰ نفر زن و مرد نجات یافتند و از ساختمان خارج شدند که ۲۰ نفر از آنها تحویل اورژانس داده شد. ۱۴ نفر آنها به صورت سرپایی مداوا شدند ولی ۶ نفر آنها از جمله ۵ زن و یک مرد به دلیل دودگرفتگی شدید به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته ملکی علت این حادثه در دست بررسی است و در ساعت ۲۲ و ۱۷ دقیقه عملیات به پایان رسید.

 

منبع: فارس

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − ده =