کد خبر : 3732
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
-

اشک‌های یتیمانه فرزند یکساله مرزبان شهید در تشییع پدر + تصاویر

گریه‌های بی‌امان و یتیمانه «امیدرضا»ی یک ساله در مراسم تشییع و خاکسپاری پدر شهیدش اشک بسیاری شرکت کنندگان در این مراسم را جاری کرد.

به گزارش علویون؛ «امید رضا» فرزند یکساله مرزبان شهید، گروهبان «جمشید دانایی‌فر» است که هیچ‌گاه طعم نگاه پدرانه را نچشید و از آغوش پُرمهر پدر محروم ماند.

شهید دانایی‌فر پیش از آنکه در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۲ به همراه چهار مرزبان دیگر توسط گروهک تروریستی جیش العدل گروگان گرفته شود، نام پسر خود را انتخاب کرد، اما تروریست‌ها مجال آن را ندادند که حتی برای یک بار هم که شده فرزندش را ببیند.

آنچه بیش از همه برای شرکت کنندگان در تشییع این مرزبان شهید تکان دهنده بود، گریه‌های بی‌امان و یتیمانه امیدرضای یک ساله در مراسم تشییع و خاکسپاری پدر شهیدش بود که بسیاری از مردم هم‌پای او اشک ریختند.

گفتنی است، پس از شایعات بسیاری که در زمان ناپدید شدن جمشید دانایی‌فر در مورد او مطرح شده بود، سرانجام پیکر مطهر این شهید روز شنبه اول فروردین ماه ۱۳۹۴ با رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف علیه السلام) به میهن عزیزمان بازگشت و صبح امروز در هامون تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

 

منبع: ابنا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + هشت =