کد خبر : 3472
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
-

اتمام عملیات پلیس در شب چهارشنبه آخر سال؛ کاهش بی‌سابقه حوادث

فرمانده انتظامی پایتخت با تشکر از شهروندان تهرانی، از اتمام عملیات پلیس و کاهش ۵۰درصدی تماس‌های مردمی با مرکز ۱۱۰ در رابطه با حوادث چهارشنبه آخر سال به‌نسبت سال گذشته خبر داد.

به گزارش علویون؛ سردار حسین ساجدی‌نیا با اعلام اتمام عملیات پلیس در آخرین شب چهارشنبه سال در ساعت ۲۳:۳۰، با تشکر از شهروندان تهرانی برای همکاری با پلیس اظهار داشت: امسال با توجه به تدابیر اتخاذ شده و سیاست کوچه‌محوری، و همچنین همکاری شهروندان تهرانی، شاهد کاهش بی‌سابقه حوادث و سوانح در آخرین چهارشنبه سال بودیم.
رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: تعداد تماس‌های شهروندان پایتخت در آخرین چهارشنبه امسال به‌نسبت سال گذشته، با کاهش ۵۰درصدی همراه بود و خوشبختانه با توجه به آمار مصدومین و گزارشات واصله، امسال یکی از کم حادثه‌ترین شبهای چهارشنبه پایان سال را پشت سر گذاشتیم.
وی در خصوص برخورد پلیس با هنجارشکنان در این شب نیز گفت: امسال در ساعت ۲۲:۳۰ وضعیت به حالت عادی بازگشت و تعداد دستگیری‌ها و خودروهای توقیفی، کاهش چشمگیری نسبت به سالهای گذشته داشت.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: خوشبختانه با توجه به تمهیدات پیش‌بینی شده، مناطقی که در سالهای پیش در این شب از وضعیت چندان مناسبی برخوردار نبودند، امسال وضعیت مطلوبی داشتند.
ساجدی‌نیا به آمار مصدومان شب چهارشنبه پایانی امسال نیز اشاره کرد و گفت: طبق آمار اورژانس، امسال ۳۲ نفر مجروح شدند که ۲۱ نفر از آنها در مراکز بیمارستانی بستری و ۱۱ نفر دیگر به‌صورت سرپایی مداوا شدند. همچنین گزارشات سازمان آتش نشانی نیز از کاهش تعداد حوادث و سوانح به‌میزان ۴۴۰ مورد نسبت به سال گذشته حکایت دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه در جریان عملیات پلیسی امشب، ۲ مأمور پلیس در حین مأموریت به‌صورت سطحی نیز مجروح شدند که سریعاً اقدامات درمانی برای آنها انجام شد.
به گزارش خبرنگار تسنیم از مرکز عملیات پلیس پایتخت، فرماندهان پلیس و مسئولان سایر دستگاه‌ها، تمامی سطح شهر را از طریق ده‌ها دوربین نظارتی تحت رصد داشتند و بر رسیدگی هرچه سریعتر به حوادث و رخدادهای ترافیکی و انتظامی پایتخت نظارت می‌کردند.

 

منبع: تسنیم

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =