کد خبر : 3385
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
-

تسلیم‌شدن اعضای گروهک‌های ضدانقلاب در سه استان مرزی/کمیته‌ای با مسئولیت معاون وزیر امروز عازم شیراز شد/ وجود فیلم ۲۰ دقیقه‌ای از حادثه

سخنگوی وزارت کشور گفت: در هفته گذشته در کردستان کرمانشاه و سیستان افرادی که عضو گروهک‌های ضدانقلاب بودند خود را تسلیم کرده‌اند.

به گزارش علویون؛ حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در آخرین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در سال جاری گفت: باقی فرمانداران از ۴۳۰ فرماندار به زودی تعیین و تکلیف می‌شوند و همه شهرداران تعیین و تکلیف شده‌اند.

امیری خاطرنشان کرد: پیش‌نویس لایحه قانون شوراهای اسلامی کشور تهیه شده است.

سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: در هفته گذشته در کردستان کرمانشاه و سیستان افرادی که عضو گروهک‌های ضدانقلاب بودند خود را تسلیم کرده‌اند.

امیری از ابلاغ تسهیلات امنیتی و ترافیکی به استانداران برای تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای چهارشنبه پایان سال صورت گرفته است.

سخنگوی وزارت کشور درباره وضعیت مجوز حزب اتحاد ملت تصریح کرد: یکی از اعضای کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مامور شد تا جواب استعلامات درباره مجوز حزب اتحاد ملت را پیگیری کند.

امیری در پاسخ به سوالی درباره پول‌های کثیف که وزیر کشور اعلام کرد، خاطرنشان کرد: وزیر کشورحتما اطلاعاتی دارد که درباره پول‌های کثیف هشدار داد.

امیری درباره حادثه شیراز نیز خاطرنشان کرد: کمیته‌ای که با مسئولیت معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور جهت پیگیری موضوع علی مطهری تشکیل شده، صبح امروز عازم استان فارس شد.

وی ادامه داد: با توجه به فیلم ۲۰ دقیقه‌ای که از حادثه وجود دارد چهره‌ها مشخص است که تعداد زیادی هم هستند اما تا صبح امروز کسی بازداشت نشده است.

 

منبع: فارس

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 2 =