کد خبر : 3227
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
-

دکتر محمد سرافراز: برخورد رسانه ملی با قوای سه‌گانه باید به دور از افراط و تفریط باشد

رییس رسانه ملي در نشست سراسری مدیران صدا و سیما گفت: برخورد رسانه ملی با قوای سه گانه باید به دور از افراط و تفریط باشد.

به گزارش علویون؛ دکتر محمد سرافراز در نشست سراسری مدیران سازمان صدا و سیما با اشاره به تعامل رسانه ملی با دولت گفت: سیاست سازمان صدا و سیما برخورد منصفانه و همراه با احترام با دولتمردان است؛ زیرا دولت در شرایط سختی اداره کشور را برعهده دارد.
وي با اشاره به حمایت مردم و نظام از تیم مذاکره کننده هسته ‌ای گفت: با حضور رییس سازمان انرژی اتمی در تیم مذاکره کننده ابهامات فنی مطرح و بررسی شد و حضور وی بسیار موثر بود.
رییس سازمان صدا و سیما همچنین با بیان این که اوضاع امنیتی جهان به مخاطره افتاده است، اوج گرفتن جنگ سرد بین روسیه و غرب، اقدام برای تشکیل ارتش مشترک در اروپا و حضور گروه تروریستی داعش در منطقه را به عنوان نمونه‌هایی از اوضاع نابسامان امنیتی در جهان بیان کرد.
سرافراز گفت: تشکیل داعش با حمایت سرویس‌های اطلاعاتی غرب به ویژه آمریکا و برخی کشورهای منطقه برای مقابله با موج بیداری اسلامی بود که اکنون دامن کشورهای حامی را گرفته است.
رییس رسانه ملی با تاکید بر استفاده از فناوری نوین برای انتقال پیام، به نقش و تاثیر استفاده از علوم شناختی در رسانه برای اثرگذاری بر مخاطب اشاره کرد و از ایجاد گروه پژوهشی علوم شناختی در مرکز تحقیقات سازمان خبر داد.
رییس سازمان صدا و سیما، توجه توامان به محتوا و مخاطب را ضروری دانست و گفت: رسانه‌ای که مخاطب عام دارد باید محتوا را جذاب و هنرمندانه ارائه کند.
در این نشست، قائم مقام رسانه ملی در امور فناوری و رسانه های نوین و معاون سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما، گزارش هایی از اقداماتشان  برای ایجاد تحولات فناورانه و ساختاری در این سازمان ارائه کردند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =