کد خبر : 3145
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
-

الحاق رسمی ناوشکن پیشرفته دماوند به نیروی دریایی ارتش

صبح امروز با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند به طور رسمی به ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی الحاق شد.

به گزارش علویون؛ صبح امروز دوشنبه، با حضور امیردریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر سرتیپ حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند به طور رسمی به ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی الحاق شد.
سخنرانی شمخانی در مراسم پیوستن ناوشکن دماوند به نیروی دریایی
کلیه مراحل طراحی، ساخت و به آب اندازی ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند توسط صنایع شهید تمجیدی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و با همکاری بیش از ۷۰۰ مرکز صنعتی، پژوهشی، دانشگاهی، سازمان ها و صنایع مختلف وزارت دفاع انجام شده است.

بر اساس این گزارش، شرکت صنایع الکترونیک وزارت دفاع ( صاایران ) نیز بالغ بر ۲۵ سامانه الکترونیکی و مخابراتی بومی را در ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند طراحی، اجرا و نصب کرده است که از این محصولات می توان به انواع رادارهای پیشرفته دریایی، سامانه های مخابراتی برای ارتباطات داخلی و خارجی شناور، سیستم های شناسایی و فریب و سامانه های مخابراتی و رهگیری زیر سطحی اشاره کرد.

 مراسم پیوستن ناوشکن دماوند به نیروی دریایی

همچنین سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع کار طراحی و نصب انواع سامانه های پدافند هوایی و سامانه های موشکی سطح به سطح را انجام داده است.

 

منبع: شبکه خبر

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =