کد خبر : 2866
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
-

نتانیاهو: از توافق هسته ای ایران و غرب جلوگیری می کنم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت و گو با رادیو دولتی این رژیم تاکید کرد، تنها هدفش جلوگیری از توافق هسته ای میان ایران و غرب است .

به گزارش علویون از شبکه خبر؛ به نقل از رادیو دولتی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو گفت: من وظیفه دارم هرگونه توافقی هسته ای میان ایران و غرب که برای رژیم صهیونیستی خطرناک باشد را متوقف کنم، بنابراین سخنرانی آتی من در کنگره آمریکا بسیار مهم است و می خواهم در آنجا وظیفه تاریخی خود را انجام دهم.

نتانیاهو گفت: متاسفانه در کشور تاریخی پارس رژیمی حکمرانی می کند که خواهان از بین بردن دولت یهود است، آنها می خواهند با دستیابی به سلاح هسته ای به این هدف شوم خود برسند ، اما من نمی خواهم که ایرانی ها با توافق با غرب به این خواسته  خود برسند و می خواهم آن را متوقف کنم .
نتانیاهو گفت : همه شما تاریخ را مطالعه کرده اید  به خوبی می دانید که بن گوریون با وجود مخالفت شدید وزارت خارجه آمریکا تاسیس کشور اسرائیل را اعلام کرد،  لووی اشکول بر خلاف مخالفت های پی در پی رئیس جمهور جانسون جنک ۶ روزه با اعراب را آغاز کرد.
مناخیم بگین باوجود مخالفت های شدید ریگان، رئیس جمهوری وقت آمریکا راکتور اتمی عراق را نابود کرد؛ مثال های بسیاری در این باره وجود دارد، من برای بقای دولت یهودی هر کاری انجام خواهم داد  آیا شما از من انتظار دارید به عنوان نخست وزیر اسراییل سرم را در برابر تهدیدها پایین اندازم، به طور مطمئن چنین انتظاری ندارید؛ من تصور می کنم رابطه ما
با آمریکا به اندازه کافی عمیق و تاریخی است که بتوانیم بر مشکلات راهبردی اینچنینی غلبه کنیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + ده =