کد خبر : 2658
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
-

علتی برای اعمال تحریم های جدید درباره ایران وجود ندارد

سرگئی ریابکوف مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه اعلام کرد : هیچ علتی برای سخنان بی مورد مبنی بر اعمال تحریم های جدید درباره ایران وجود ندارد.

به گزارش علویون از شبکه خبر؛ به نقل از خبرگزاری روسیا سگودنیا، ریابکوف  به خبرنگاران گفت:  حتی برای کسانی هم که نمی توانند ازسیاست تحریم خود صرف نظر کنند علتی برای بازگشت به این مساله و وضع تحریم های اضافی درمورد ایران نمی بینم.

 

این مقام روس افزود : پیشرفت درمذاکرات هسته ای واقعا وجود دارد واطمینان دارم افرادی که تصمیم گیری درباره تحریم ها به آنها بستگی دارد برای سنجیدن عواقب غیرسازنده اعمال تحریم های جدید علیه ایران برای روند مذاکرات، اطلاعات کافی به دست خواهند آورد.

 

مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه همچنین گفت که فرصت کافی برای دستیابی به توافق جامع میان ایران وگروه ۱+۵ تا روز سی ام ماه ژوئن وجود دارد.

 

سرگئی ریابکوف افزود : از اینکه درهر نشست مذاکرات هسته ای پیشرفت بیشتری نسبت به گذشته به دست می آوریم راضی هستیم.

 

ریابکوف گفت : اطمینان ازاین که تا موعد مقرر سی ام ماه ژوئن ایران و گروه ۱+۵ به توافق جامع دست خواهد یافت افزایش می یابد.

 

درسه روز اخیر مذاکرات درباره برنامه هسته ای در ژنو جریان داشت و درچارچوب آن هیئت کشورمان به سرپرستی محمد جواد ظریف، وزیرامور خارجه،  دیدارهایی  با مقام های آمریکایی به سرپرستی جان کری وزیر امور خارجه آمریکا داشت و نشستی هم میان طرف ایرانی با گروه ۱+۵ در سطح مدیران سیاسی برگزار شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + هفت =