کد خبر : 1413
تاریخ انتشار : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
-

آیت الله جنتی: برخی راه حل مشکلات کشور را مذاکره و مصالحه با آمریکا معرفی می‌کنند/ ۲۲ بهمن دهان آن‌هایی بزنیم که می‌گویند حصر آزاد شود

دبیر شورای نگهبان گفت: افرادی در داخل که مردم و نیروهای انقلابی را نمی‌شناسند، مقاومت مردم در برابر فشارهای روانی و اقتصادی دشمنان را باور نمی‌کنند و این یک خطر محسوب می‌شود.

به گزارش علویون؛ “آیت‌الله احمد جنتی” دبیر شورای نگهبان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز طی سخنانی در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی سراسر کشور با اشاره به مسئولیت سنگین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسمی همچون ۹ دی و ۲۲ بهمن و نقش این گونه مراسم‌ها در تقویت نظام جمهوری اسلامی گفت: هدف اصلی از حرکت به صحنه آوردن مردم، نشان دادن حضور مردم و پایداری آن‌ها به ارکان انقلاب، امام، رهبری و ولی فقیه است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای جدا کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: حضور مردم در صحنه یک پشتوانه قدرت برای نظام و مسئولین محسوب می‌شود، چرا که تلاش دشمنان این است که وانمود کنند مردم از نظام فاصله گرفته‌اند و روحیه وفاداری به امام و رهبری در آن‌ها کاهش یافته است.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: ما باید این هدف کثیف دشمن را از بین ببریم و این امر مستلزم حضور مردم در صحنه است.

آیت الله جنتی اظهار داشت: اگرچه در مناسبت‌های مربوط به انقلاب اسلامی سخنرانی‌هایی از طریق تریبون‌های مختلف انجام می‌گیرد، اما هیچ کدام از آن‌ها به اندازه حضور مردم در صحنه دارای ارزش نیست و این امر نشان می‌دهد که مردم پای انقلاب خود ایستاده‌اند و با تحمل سختی‌ها غرامت آن را نیز می‌پردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: همان طور که در ایام دفاع مقدس مردم و رزمندگان ما ایستادگی کردند، امروز هم مردم ما در جنگ روانی و اقتصادی ترتیب داده شده از سوی دشمن، مقاوم هستند و این مقاومت به واسطه حضور در صحنه راهپیمایی‌ها نمایان می‌شود.

آیت الله جنتی اظهار داشت: برخی افراد در داخل که مقاصد شوم سیاسی دارند می‌خواهند موضوع مقاومت مردم در برابر دشمنان را انکار کنند.

وی ادامه داد: افرادی در داخل که مردم و نیروهای انقلابی را نمی‌شناسند، مقاومت مردم در برابر فشارهای روانی و اقتصادی دشمنان را باور نمی‌کنند و این یک خطر محسوب می‌شود.

دبیر شورای نگهبان بیان داشت: افرادی که مقاومت مردم را منکر می‌شوند به جای یافتن راه حل برای مشکلات کشور به سراغ امریکا می‌روند و راه حل مشکلات کشور را مذاکره و مصالحه با امریکا معرفی می‌کنند و این تفکر در ذهن یک عده افراد مؤثر وجود دارد و این یک خطر محسوب می‌شود.

آیت الله جنتی تصریح کرد: ما باید جواب این گونه افراد را در راهپیمایی‌ها بدهیم و اتاق فکر شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی باید برای ساماندهی شعارها و پلاکاردهای راهپیمایی ۲۲ بهمن ترتیبی اتخاذ کند که این شعارها و تابلوها، پیام واضحی را به سوی دشمن و افراد داخلی که مقاومت مردم را انکار می‌کنند، مخابره کند.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: خیلی ناراحتم که مقام معظم رهبری مطالبی را که مانند خورشید روشن است را بیان می‌کنند و عده‌ای از درک آن عاجز هستند. ایشان اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که ما می‌توانیم با استفاده از آن تمام مشکلات‌مان را با پایداری حل کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: می‌توانیم با توجه به این موضوع دشمن را شکست دهیم اما باید کار کرد، باید اقتصاد را فعال کرد و تولید را بالا برد تا مشکل حل شود، چرا که دشمن خیلی به تحریم‌ها امید بسته است تا مردم به زانو درآمده و در نهایت تسلیم شوند.

دبیر شورای نگهبان اظهار داشت: بعضی از این مردم که به آن اشاره کردم در کمال نادانی می‌گویند باید با غرب در رابطه با موضوع هسته‌ای، سیاسی و… کنار آمد.

وی ادامه داد: باید مردم را بیشتر بشناسیم و مردم، مردم ۹ دی و ۲۲ بهمن هستند و هر کجا که این مردم به صحنه نیامدند، به دلیل نبود فراخوان درست است. همچنین مردم ما روحیه ایمانی دارند.

آیت‌الله جنتی تأکید کرد: ما باید از گنج‌های نهفته در درون انسان‌ها بهره بگیریم که این رسالت شورای هماهنگی است که مردم را به صحنه بکشاند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: باید از درون مردم حرف‌هایشان را برون کشید تا شعاری شود برای دشمن و دوستان نادان داخلی. همچنین من تأسف خود را نسبت به توهینی که در کشور آلوده به فساد فرانسه نسبت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام شد، ابراز می‌کند، چرا که آن‌ها به یکی از بهترین بندگان خداوند توهین کردند.

دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: به من گفته شد که این حرکت فرانسوی در ۲۵ کشور دیگر تکرار شده و به چندین زبان ترجمه شده است که همگی فاجعه‌ای برای بشریت خواهد بود و رسالت ما این است که این انسان‌های وحشی و دیوانه را با توجه به پیام انقلاب نجات دهیم.

وی گفت: اگر غیرتی در وجود مسئولین کشورهای اسلامی بود، به راحتی می‌توانستند هر اقدام سرکوب‌گرایانه‌ای را نسبت به فرانسه روا دارند که حداقل آن تحریم این کشور بود.

آیت الله جنتی با اشاره به مطلبی در یک کتاب درباره مقام معظم رهبری گفت: ایشان اول ژانویه که مصادف با شب قدر بود به دیدار چند خانواده شهید مسیحی رفتند و به احوالپرسی پرداخته که این حرکت ایشان به منزله عبادت شب قدر بود و من نمی‌دانم شکر وجود این رهبر دلسوز و مهربان را چگونه به جای آورم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید کرد: رهبرمان فریاد می‌زند که این فتنه یعنی براندازی نظام و ما باید ۲۲ بهمن توی دهان آن‌هایی بزنیم که می‌گویند حصر باید آزاد شود.

دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: ۲۲ بهمن پیامی است که مردم خواهند داد و آن پیام این است که با براندازی نظام مخالفند که این براندازی می‌خواهد به هر صورتی باشد از جمله فتنه و فتنه‌گر.

وی ادامه داد: شاید چند آدم عوضی از این موضوع ناراحت باشند، اما این در حالی است که ۸۰ میلیون نفر به این حرف‌ها گوش نخواهند داد چرا که این موضوع سیاست کلی نظام است و باید تا آن جا که توان داریم در شورای هماهنگی این مطلب را نشان دهیم که دشمن قصد انجام چه کاری را دارد.

آیت الله جنتی ادامه داد: توهین به پیامبر مختص به فرانسه نیست بلکه برای تمام کشورهای غربی از جمله رژیم صهیونیستی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن باید به دنیا، آمریکا و رژیم صهیونیستی و آدم‌های بی‌شعور پیام دهد که در این مملکت انقلاب همواره وجود داشته و از آن دفاع خواهند کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =