کد خبر : 851
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
-

قوی ترین سلاح های جهان + تصاویر

قوی ترین سلاح های جهان در عصر جدید را بشناسیم. بسیاری از این سلاح ها را کشورهایی از جمله آمریکا و انگلیس تولید می کنند و به کشورهای مناطق بحران زده یا مستعد بحران به روش های مختلف می فروشند.البته قوی ترین این سلاح ها را آمریکا ۲ بار استفاده کرده است.

به گزارش علویون؛ ۱۰ سلاح قدرتمند جهان در عصر جدید را در این فهرست، از رده ۱۰ تا یک به ترتیب مشاهده می کنید.

 

۱۰٫ نارنجک انداز هوشمند «اکس ام ۲۵» (XM25 Smart Grenade Launcher) در این فهرست، در رده دهم است.

سلاح ام اچ 25

 

 

۹٫ اسلحه آچیسون

اسلحه short gun

اسلحه آچیسون، نخست در سال ۱۹۷۲ طراحی و بعدها تکمیل شد. شاید بسیاری فکر کنند این سلاح را فقط در بازی های ویدئویی و فیلم ها ببینند.

 

۸٫ نارنجک انداز خودکار ام کی – ۱۹

اسلحه 3

«نارنجک انداز خودکار ام کی -۱۹» (MK-19 Automatic Grenade Launcher)، از ظاهرش کاملا پیداست که می بایست در این فهرست قرار گیرد. با این سلاح می توان به سادگی نارنجک را تا فاصله بیش از دو هزار متر شلیک کرد.

 

۷٫ روبات مارس

اسلحه 4

 

«روبات مارس» (MAARS Robot)، بی تردید یک سلاح قدرتمند و کارآمد است. این سلاح را نه فقط می توان برای خنثی کردن بمب به کار برد، بلکه همخوانی دقیقی با انواع سلاح ها از جمله سلاح های خودکار و نارنجک اندازها دارد.

 

۶٫ «مینی گان»

 

Minigun / اسلحه 5

 

«مینی گان» (Minigun)، یک اسلحه خوفناک است که کارآیی بالایی دارد. با توجه به اینکه ۶ خشاب می خورد، می توان با آن در هر دقیقه، تا ۴ هزار گلوله شلیک کرد.

 

۵٫ اسلحه دوربین داراکس ام ۲۰۱۰

اسلحه 6 / XM2010 Enhanced Sniper Rifle

اسلحه دوربین دار «اکس ام ۲۰۱۰ » (XM2010 Enhanced Sniper Rifle) سلاح قدرتمند و مرگباری است که حمل آن آسان است و با آن می توان هدف را از فاصله بیش از یک و نیم کیلومتر نشانه گرفت.

 

۴٫ «ریل گان»

 

اسلحه 7

 

سال هاست که اسلحه «ریل گان» (Railgun) یک اسلحه پرهزینه بوده است که به نظر می رسد فقط در قلمرو فیلم ها یا حوزه فرهنگ عامه کارآیی داشته باشد و به طور کلی، غیرکاربردی محسوب می شود. با این حال، در سال های اخیر، ارتش آمریکا تلاش کرده است از این سلاح، کاربردی واقع گرایانه داشته باشد.

 

۳٫ پهپادهای شناسایی

اسلحه 8

 

پهپادها («Predator» or «Reaper”) در چند وقت اخیر، توجه فراوانی در رسانه ها جلب کرده است. این سلاح، جایگاه مهمی دارد نه فقط به علت اینکه با آن می توان حدود ۲۵۰ کیلوگرم بمب حمل و استفاده کرد، بلکه بی سرنشین است و می تواند میزان چشمگیری اطلاعت جمع آوری کند.

 

۲٫ ویروس های مرگبار

اسلحه 9

 

بسیار آسان می توان ویروس های مرگبار (Chimara Viruses) را در رده های نخست این فهرست قرار داد، چرا که از آنها در عصر حاضر به عنوان سلاحی نظامی استفاده می شود. با استفاده از آنها می توان جمعیت یک کشور یا یک جامعه را بی آنکه حتی یک گلوله شلیک شود یا بمبارانی صورت گیرد، نابود کرد.

 

۱٫  بمب های اتمی

اسلحه 10 - بمب اتم

 

بی هیچ تردیدی، حتی در عصر کنونی، هیچ رقیبی برای بمب اتمی وجود ندارد. از این سلاح، فقط در جنگ جهانی دوم استفاده شد و آمریکا آن را دو بار در شهرهای ناکازاکی و هیروشیمای ژاپن به کار برد.

منبع: شبکه خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =