کد خبر : 619
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۸:۳۱
-

افتتاحیه پنجمین جشنواره عمار، چهارشنبه دهم دی ماه همراه با تقدیر از دو هنرمند انقلابی

افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره عمار، روز چهارشنبه دهم دی‌ماه با تقدیر از دو هنرمند جبهه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود. به گزارش علویون؛ محمدصادق باطنی مدیر روابط عمومی جشنواره عمار گفت: افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره عمار، روز چهارشنبه دهم دی ماه ۱۳۹۳، از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شماره یک

افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره عمار، روز چهارشنبه دهم دی‌ماه با تقدیر از دو هنرمند جبهه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.

به گزارش علویون؛ محمدصادق باطنی مدیر روابط عمومی جشنواره عمار گفت: افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره عمار، روز چهارشنبه دهم دی ماه ۱۳۹۳، از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شماره یک سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.

این مراسم که با حضور خانواده‌های شهدا، اساتید و بزرگان جبهه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود قرار است به صورت زنده از ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه نمایش سیما پخش شود که حضور در این مراسم نیازی به کارت دعوت نداشته و همه مردم به حضور در برنامه افتتاحیه جشنواره عمار دعوت هستند.

وی افزود: در مراسم افتتاحیه قرار است از دو تن از هنرمندان انقلابی به خاطر سال‌ها فعالیت‌شان در عرصه فرهنگ و هنر تقدیر به عمل آید؛ همچنین در این برنامه برای اولین بار سرودی انقلابی توسط مردم همخوانی خواهد شد که بازسازی یکی از سرودهای خاطره‌انگیز روزهای آغازین انقلاب و از ساخته‌های «حمید شاهنگیان» آهنگساز سرودهای «خمینی ای امام» و «برخیزید…» است؛ بازسازی شعر این سرود توسط «محمدمهدی سیار» انجام شده است.

باطنی ادامه داد: از دیگر بخش‌های برنامه افتتاحیه، اهدای جوایز بخش‌های «فیلم ما»، نماهنگ، مقاله و پژوهش، تیزر، پوستر و فیلمنامه است و همچنین مجری برنامه افتتاحیه «سیدمحمدعلی صدری‌نیا» از برگزیدگان دوره چهارم جشنواره عمار است.

مدیر روابط عمومی جشنواره عمار گفت: گرچه این افتتاحیه آغاز رسمی پنجمین دوره جشنواره عمار است ولی از چند روز پیش در شهرستان‌های سراسر کشور مراسم‌های افتتاحیه عمار در حال برگزاری است و این افتتاحیه‌ها در روزهای آینده در سراسر کشور ادامه خواهد داشت و در این بین برنامه سینما فلسطین افتتاح رسمی اکران‌های مردمی یک ساله پنجمین دوره جشنواره عمار در سراسر کشور است.

وی افزود: پخش آثار جشنواره عمار در تهران، از روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه در سینما فلسطین آغاز شده و تا اختتامیه جشنواره در تاریخ ۱۹ دی ماه ادامه خواهد داشت و پخش همه آثار در سینما فلسطین به صورت رایگان بوده و همه مردم می‌توانند با مراجعه به سینما فلسطین نظاره‌گر آثار پنجمین دوره جشنواره عمار باشند که جزئیات برنامه اکران آثار در سینما فلسطین متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین متقاضیان برگزاری اکران‌های مردمی همچنان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت ammarfilm.ir و یا ارسال نام خود و شهر محل سکونت‌شان به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ برای برگزاری اکران‌های مردمی ثبت نام کنند.

منبع: فارس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + یک =