کد خبر : 539
تاریخ انتشار : جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
-

میدل ایست آنلاین: فعالیت‌های قاسم سلیمانی نفوذ منطقه‌ای ایران را بالا برده است

پایگاه خبری میدل ایست آنلاین در گزارشی نوشت: فعالیت‌های قاسم سلیمانی نفوذ منطقه‌ای ایران را بالا برده است. به گزارش علویون از باشگاه خبرنگاران جوان؛ این پایگاه خبری در یادداشتی نوشت: حضور حاج قاسم سلیمانی در بغداد یا هر منطقه‌ای در داخل عراق تعجب‌برانگیز نیست و مشاهده او به همراه جمعی از افسران، همراهان و

پایگاه خبری میدل ایست آنلاین در گزارشی نوشت: فعالیت‌های قاسم سلیمانی نفوذ منطقه‌ای ایران را بالا برده است.
به گزارش علویون از باشگاه خبرنگاران جوان؛ این پایگاه خبری در یادداشتی نوشت: حضور حاج قاسم سلیمانی در بغداد یا هر منطقه‌ای در داخل عراق تعجب‌برانگیز نیست و مشاهده او به همراه جمعی از افسران، همراهان و مشاورانش حتی در داخل منطقه محافظت شده خضرا به امری عادی و معمولی بدل شده است. سلیمانی همچنان با نیروهای میدانی و بسیج مردمی در عراق کار می‌کند.
میدل ایست آنلاین در ادامه مدعی شد: “سلیمانی در جریان مذاکرات هسته‌ای در عمان و وین، به عمد و با شمار بسیار اندکی از همراهان خود در مقابل سفارت آمریکا در بغداد و در داخل منطقه خضرا، پیاده‌روی کرد و تهران می‌خواهد این پیام شفاف را به آمریکا برساند که هر جا نیروهای شما حضور داشته باشند ما هم هستیم.”
در پایان این تحلیل آمده است: محبوبیت حاج سلیمانی و «حاج هادی» (العامری، فرمانده سپاه بدر) به طور بی‌سابقه‌ای در داخل کشورهای محور مقاومت یعنی عراق، لبنان، یمن و سوریه بالا رفته است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − ده =