کد خبر : 383
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
-

قاتل ۸ کودک استرالیایی بازداشت شد

یک مادر استرالیایی که با ضربات چاقو ۸ کودک را در محل سکونت خود به قتل رسانده و خود با ضربات چاقو زخمی شده است، در حال حاضر در بیمارستان و تحت نظارت پلیس است. به گزارش علویون؛ رسانه‌ها استرالیایی خبر دادند،‌ یک زن ۳۷ ساله این کشور به جرم قتل ۸ کودک بین ۱۸

یک مادر استرالیایی که با ضربات چاقو ۸ کودک را در محل سکونت خود به قتل رسانده و خود با ضربات چاقو زخمی شده است، در حال حاضر در بیمارستان و تحت نظارت پلیس است.

به گزارش علویون؛ رسانه‌ها استرالیایی خبر دادند،‌ یک زن ۳۷ ساله این کشور به جرم قتل ۸ کودک بین ۱۸ ماه تا ۱۴ سال در حالی دستگیر شد که در اثر ضربات چاقو از ناحیه سینه زخمی بود و اجساد ۸ کودک که همگی با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند، در محل اقامت وی یافت شدند.

به گفته پلیس استرالیا این زن ۳۷ ساله مادر ۷ کودک از کودکان مقتول بوده و کودک هشتم خواهرزاده یا برادر زاده وی است. یکی از اقوام این زن به پلیس گفت پسر بیست ساله قاتل بعد از ورود به خانه مادر خود را زخمی و خواهران و برادرانش را مرده یافت.

این زن به دلیل زخم‌های حاصل از ضربات چاقو، اکنون در بیمارستان و تحت مراقبت پزشکان و نظارت پلیس است و تحقیقات پلیس در محل حادثه برای روشن شدن مساله در جریان است.

شایعاتی وجود دارد که خانه این زن مساله دار بود و اداره خدمات اجتماعی استرالیا طی تماسهای مکرر به ساکنان آن هشدار داده بود ولی در حال حاضر پلیس استرالیا آن را رد می‌کند.

«تونی ابوت» ‌نخست وزیر استرالیا با ابراز تاسف از این خبر گفت «این جرمی است که هیچ سخنی پیرامون آن نمی توان بیان داشت و کشور ما روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد».

دوشنبه گذشته شهر سیدنی استرالیا شاهد حادثه گروگان‌گیری در کافی شاپی بود که در آن فرد گروگان گیرنده و دو تن از گروگان‌ها  کشته شدند.

منبع: فارس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − شانزده =