کد خبر : 204
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
-

معرفی ۳۴ رئیس دانشگاه به تدریج به شورای انقلاب فرهنگی

فرهادی با توجه به بلاتکلیفی دانشگاه تهران گفت: با توجه به اینکه هم اکنون ۳۴ دانشگاه با سرپرست اداره می‌شوند روسای این دانشگاه‌ها به تدریج به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شود. به گزارش علویون؛ محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش در جمع خبرنگاران گفت: در رابطه با

فرهادی با توجه به بلاتکلیفی دانشگاه تهران گفت: با توجه به اینکه هم اکنون ۳۴ دانشگاه با سرپرست اداره می‌شوند روسای این دانشگاه‌ها به تدریج به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شود.
به گزارش علویون؛ محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش در جمع خبرنگاران گفت: در رابطه با بلاتکلیفی روسای دانشگاه‌هایی که با سرپرست اداره می‌شود و هم اکنون مهلت سرپرستی برخی از این دانشگاه‌ها به اتمام رسیده است، باید بگویم که رئیس برخی از این دانشگاه‌ها به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده است.
وی افزود: هم اکنون ۳۴ دانشگاه با سرپرست اداره می‌شوند که ۳۴ رئیس دانشگاه به تدریج به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شوند.
وی در رابطه با سهم پژوهش در بودجه سال ۹۴ اظهار داشت: در مجموع بودجه آموزش عالی خوب بوده است، چنانچه حدود بیست و یا بیست و نیم درصد از بودجه به امر آموزش عالی اختصاص یافته است.
فرهادی تصریح کرد: بودجه پژوهشی نسبت به سال قبل ۲۸ درصد افزایش داشته ولی بودجه ستاد وزارتخانه کم شده است.
وی خاطرنشان کرد:در رابطه با تغییر و تحولات وزارت علوم باید بگویم که در حال حاضر مسئولان وزارت علوم به فعالیت‌های خود مشغول هستند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =