کد خبر : 292552
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
-

کمک‌های بهزیستی به مددجویان سیل‌زده کرمانی

کمک‌های بهزیستی به مددجویان سیل‌زده کرمانی

دبیر ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور از مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان (رودبارجنوب، قلعه‌گنج و منوجان) بازدید کرد.

به گزارش عصرقائم، محمدرضا کاظم‌زاده با اشاره به بارش‌های بی‌سابقه اخیر در مناطق جنوبی کشور از این مناطق همچون جنوب استان کرمان (قلعه‌گنج) بازدید کرد و در ادامه نیز به مناطق آسیب‌دیده از سیل اخیر استان هرمزگان، شهر چابهار منطقه کنارک و استان فارس بازدید می‌کند.

دبیر ستاد بحران سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه از تعداد ۳ هزار و ۲۵۰ مددجو تحت حمایت بهزیستی جنوب استان کرمان(رودبارجنوب، قلعه‌گنج و منوجان)، ۵۶۰ خانوار در حوزه دامداری، کشاورزی، لوازم ضروری منزل خسارت دیده‌اند، گفت: حتی سرویس‌های بهداشتی محل سکونت آنان تخریب شده است.

وی میزان کمک‌های بهزیستی استان به مناطق سیل‌زده را یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این محموله شامل ۱۵۰ سبد حمایت غذایی بوده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، کاظم‌زاده، یادآور شد: بی‌تردید برنامه‌ریزی و اقدام در قالب طرح‌های علمی و کارآمد از اصلی‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های بهزیستی کشور است و کمک‌های مقطعی در هر سطحی تنها به عنوان مسکن‌های موقت کاربرد دارند و باید در کنار اینگونه حمایت‌ها اقدامات اصولی و ماندگار نیز صورت گیرد که بهزیستی کرمان در هر دو بخش عملکرد خوبی داشته است.

کمک‌های بهزیستی به مددجویان سیل‌زده کرمانی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + چهارده =