کد خبر : 292516
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
-

در جشن تولد ده‌سالگی رادیو صبا چه گذشت؟

در جشن تولد ده‌سالگی رادیو صبا چه گذشت؟

شبکه طنز با حضور جمعی از اهالی رادیو و رسانه، تولد ده سالگی‌اش را جشن گرفت.

به گزارش عصرقائم، مراسم دهمین سالگرد تاسیس شبکه رادیویی صبا ـ با هدف شادی‌آفرینی در بین مخاطبان ـ دوشنبه ـ ۲۰ دی ماه ـ در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا افتخاری ـ مدیر رادیو صبا، شاهید مظفری ـ قائم‌مقام معاونت صدا ـ و جمعی از گویندگان و برنامه‌سازان رادیو صبا حضور داشتند. مریم نشیبا ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ نیز در میانه‌های مراسم به این جمع اضافه شد.

حمیدرضا افتخاری، مدیر رادیو صبا، در ابتدای این مراسم گفت: از همه برنامه‌سازها تشکر می‌کنم که در یک سال گذشته تلاش کردند، رادیو صبا از جایی که بوده چند گام به جلوتر برود و رضابت مخاطبش را بیش از گذشته جلب کند.
او افزود: امیدوارم این روند با کمک شما همچنان ادامه داشته باشد و سال آینده سال بهتری برای ما باشد و موفقیت‌های بیشتری برای رادیو صبایی‌ها داشته باشد. امیدوارم این رویه ادامه داشته باشد تا هر سال دور هم جمع شویم و از زحمات دوستانمان تقدیر کنیم.

در ادامه از برندگان لیگ عشاق ـ برنامه‌ای در رادیو صبا که در آن زوج‌ها به رقابت می‌پردازند ـ مسابقه تولید آرم استیشن و نیز برخی از گویندگان و برنامه‌سازان رادیو صبا تقدیر شد.

برگزاری آیتم‌های طنز توسط گویندگان و بازیگران رادیو از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که به صورت زنده از رادیو صبا و نیز به صورت تصویری از سایت رادیو صبا و صفحه این شبکه در فضای مجازی قابل مشاهده بود.

در این مراسم همچنین از مدیران سابق و قدیمی رادیو صبا و پایه‌گذاران این شبکه رادیویی از جمله محمدصادق رحمانیان، حمیدرضا مقدسی، سعید یوسف‌نیا و کیوان آدینه‌وند تقدیر شد.

مریم نشیبا، گوینده باسابقه رادیو در میانه‌های مراسم به جمع حاضر پیوست و به عنوان پیشکسوت رادیو، کیک تولد ده سالگی رادیو صبا را برید.

رادیو صبا حدودا ۱۰ سال قبل با رویکرد طنز و ایجاد شور و نشاط در جامعه فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون یک شبکه رادیویی ۲۴ ساعته است.

در جشن تولد ده‌سالگی رادیو صبا چه گذشت؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =