کد خبر : 292472
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
-

حال نادر طالب‌زاده رو به بهبود است

حال نادر طالب‌زاده رو به بهبود است

دستیار برنامه‌های نادر طالب‌زاده، وضعیت جسمی این هنرمند عرصه سینما و تلویزیون را مساعد دانست و گفت: آقای طالب‌زاده همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند اما خدا را شکر حالشان بهتر است.

به گزارش عصرقائم، حمید جوادی در گفت‌وگویی ، در توضیح بیشتر وضعیت سلامتی نادر طالب‌زاده اعلام کرد: روز شنبه، ۱۸ دی ماه به علت نارسایی قلبی، آقای طالب‌زاده در بیمارستان بستری شدند و در حال حاضر در بخش سی‌ سی یو تحت مراقبت هستند. خدا را شکر وضعیتشان نسبت به دو روز گذشته بهتر است و می‌توانند صحبت کند.

وی در ادامه خبری که مبنی بر به کما رفتن نادر طالب‌زاده در برخی رسانه‌ها منتشر شده را نادرست خواند و گفت: درست است که مشکل نارسایی قلبی آقای طالب‌زاده حاد است، اما خدا را شکر هوشیاری کامل دارند و تحت مراقبت هستند. ما ویدیویی تصویری از این هنرمند تهیه کردیم که حالت طنزآمیز هم دارد و ان‌شاءالله آماده شد حتماً ارسال خواهیم کرد تا دوستان از حالشان بیشتر باخبر شوند.

دستیار برنامه‌های نادر طالب‌زاده در پایان درباره زمان ترخیص این هنرمند از بیمارستان اعلام کرد: فعلا همه دکترها باید تست‌هایشان را بزنند تا ببینیم وضعیتشان چطور است. مشخص نیست چه زمانی ایشان از بیمارستان مرخص خواهند شد چون مشکل نارسایی قلبی به کلیه و دست و پاها کمی آسیب می‌رساند و فشار، بالا و پایین می‌رود. بنابراین فعلا باید تحت مراقبت باشند. در حال حاضر هم دست و پای ایشان درد می‌کند اما الحمدالله به موقع به بیمارستان منتقل شدند. ان‌شاءالله که زودتر هم حالشان خوب شود.

حال نادر طالب‌زاده رو به بهبود است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + هفده =