کد خبر : 292523
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
-

آراد آهن مرجع معتبر قیمت‌گذاری و فروش آهن‌آلات در ایران

آراد آهن مرجع معتبر قیمت‌گذاری و فروش آهن‌آلات در ایران

بازرگانی آراد آهن یکی از بزرگترین مراجع معتبر در زمینه فروش و قیمت‌گذاری آهن‌آلات درایران است.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام آراد آهن، کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی از قبیل: انواع ورق، قوطی و پروفیل، تیرآهن، انواع میلگرد، نبشی، ناودانی، و … در این مجموعه با قیمت‌گذاری بسیار مناسب و تضمین شده به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می‌شود.

صنعت فولاد ایران

صنعت فولاد بعد از نفت و گاز به عنوان دومین کالا، حجمی زیادی را در تجارت جهانی به خود اختصاص می‌دهد. تعداد صنایعی که به این ماده‌ی اولیه وابسته هستند از جمله: حمل و نقل، ساختمان، ساخت ماشین آلات، معدن و … بسیار زیاد است. به همین دلیل قیمت‌گذاری آهن‌آلات اهمیت ویژه‌ی در توسعه اقتصادی کشور دارد.

فولاد از کالاهای مؤثر بر رشد و توسعه صنعتی کشورها است تا حدی که یکی از شاخص‌های ارزیابی صنعتی بودن یک کشور میزان مصرف سرانه آهن‌آلات  آن است. به همین دلیل این صنعت را می‌توان یکی از ارکان اقتصادی کشورها شمرد.

کشور ایران در زمینه‌ی تولید فولاد در جهان جایگاه بین‌المللی دارد. در ایران محصولات فولادی به صورت گسترده در کارخانجات متعدد تولید و در کشور به مصرف می‌رسند و یا از طریق صادرات به کشورهای جهانی ارسال می‌شوند.

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که بیش از ۶۰۰ صنعت در کشور از این محصول به عنوان ماده‌ی اولیه تغذیه دارند و با توجه به معادن بزرگ سنگ آهن در ایران، برای صنعت فولاد کشور در سال ۱۳۹۴ چشم‌انداز دستیابی به ظرفیت ۵۵ میلیون تن فولاد خام را تا سال ۱۴۰۴ ترسیم شده است.

در ایران کارخانجات متعددی چون: فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، فولاد اکسین خوزستان، کاویان اهواز، به تولید محصولات فولادی مشغول هستند که می‌توان گفت بخش عمده این تولیدات بر عهده کارخانجات استان اصفهان یعنی فولاد مبارکه و ذوب آهن است. به همین دلیل اصفهان را قطب تولید انواع آهن آلات در کشور می‌نامند.

آراد آهن مرجع معتبر قیمت‌گذاری و فروش آهن‌آلات  در ایران

شرکت آراد آهن در یک نگاه

یکی از بزرگترین مراجع عرضه و فروش محصولات فولادی و آهن‌آلات کشور، بازرگانی آراد آهن است. آراد آهن واقع در قلب قطب تولید آهن، شهر اصفهان قرار دارد این مجموعه مجوز رسمی فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت و صنف آهن فروشان را داراست و با دیدگاهی متفاوت، براساس تجارب ارزشمند و سابقه‌ی زیاد، بررسی‌های علمی و استفاده از کارشناسان حرفه‌ی فعالیت می‌کند. آراد آهن با تمرکز بر ارتقا کیفیت و کسب رضایت مشتریان با هدف برقراری تعاملات مستمر با آن‌ها، موفق به دریافت گواهینامه‌های بین المللی زیر شده است:

  •  مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱
  •  رضایت‌مندی مشتری  ISO ۱۰۰۰۴
  •   بررسی شکایات مشتریان  ISO ۱۰۰۰۲

شرکت آراد آهن با عرضه و فروش انواع آهن‌آلات صنعتی و ساختمانی چون قوطی، پروفیل، ورق فولادی، انواع میلگرد، انواع نبشی، ناودانی و … در سرتاسر کشور به عنوان مرجع فروش آهن‌آلات در ایران و صادرکننده انواع آهن‌آلات به کشورهای همسایه می‌باشد.

فعالیت‌های آرادآهن

شرکت آراد آهن ضمن فعالیت در زمینه  قیمت‌گذاری، عرضه و فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی در داخل کشور به صورت گسترده در سطح منطقه فعالیت دارد. صادرات انواع آهن‌آلات به کشورهای چون: عراق، گرجستان، ارمنستان، ترکیه، ترکمنستان، عراق، کویت، سوریه، عمان، پاکستان، افغانستان و … نموده است.

محصولات آراد آهن

بازرگانی آراد آهن سبد کامل محصولات آهنی را عرضه می کند، عبارتند از:

  •  انواع پروفیل از جمله: درب و پنجره، پروفیل آبرو دوطرفه، پروفیل آبرو با ضخامت ۳، پروفیل زد
  •  انواع تیرآهن
  •  انواع لوله از جمله: لوله داربستی، لوله مانیسمان، لوله گالوانیزه
  •  انواع ورق‌های فولادی از جمله: ورق سیاه، ورق روغنی، ورق رنگی و ….
  •  انواع نبشی
  •  انواع شمش
  •  لوازم سوله‌بندی
  •  انواع سپری
  •  انواع ناودانی
  •  انواع قوطی
  •  انواع میلگرد
  •  محصولات مفتولی

فرایند خرید از شرکت آراد آهن

شرکت آراد آهن که همواره بر رضایت و رفاه حال بیشتر مشتریان تأکید و توجه دارد، برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خریداران گرامی علاوه بر خرید حضوری، امکان استعلام قیمت لحظه‌ی و ثبت سفارش به صورت غیرحضوری فراهم آورده است.

برای ثبت سفارش در شرکت آراد آهن کافیست ابتدا طی یک ارتباط تلفنی از جهت استعلام لحظه‌ای  قیمت انواع آهن‌آلات مورد نظر خود  به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید. سفارش شما پس از تسویه و پرداخت نهایی  فاکتور در اسرع وقت به  ارسال می‌شود.

جهت خرید تیرآهن و یا خریدآهن آلات با بهترین و ارزان‌ترین قیمت با شماره: ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگیرید.

آراد آهن مرجع معتبر قیمت‌گذاری و فروش آهن‌آلات  در ایران

راهنمای قبل از خرید آهن آلات

قبل از خرید نکات زیر را به عنوان راهنمای خرید آهن‌آلات در نظر بگیرید:

۱- به دلیل نوسانات لحظه‌ی قیمت تیرآهن، قیمت میلگرد، قیمت آهن و سایر مقاطع آهنی باید قبل از ثبت سفارش خود از قیمت روز میلگرد و سایر مقاطع فولادی اطمینان حاصل کنید. همانطور که می‌دانید این مقاطع و محصولات آهنی تحت تأثیر عوامل مختلفی که مهم‌ترین آن‌ها نرخ ارز و میزان عرضه و تقاضای بازار بورس است، به صورت روزانه و لحظه‌ی قیمت گذاری می شوند. پس بهتر است قبل از ثبت سفارش خود با مراجعه به سایت شرکت آراد آهن از قیمت‌های دقیق مطلع شوید.

۲- حتماً یک پیش فاکتور با جزئیات کامل را از فروشنده دریافت کنید. این پیش فاکتور باید شامل مواردی چون نام کالا، نوع، تعداد، قیمت واحد، قیمت نهایی محصول و سایر هزینه‌های چون حمل و نقل، بیمه و … باشد و قبل از پرداخت از کارشناسان فروش تاییدیه بگیرید.

۳- شرکت آراد آهن در کمتر از ۴۸ ساعت سفارش خریداران محترم خود را تحویل می‌دهد.

در نهایت اگر در خرید خود ابهام و یا سوالی دارید می‌توانید با شماره: ۳۴۰۵۵ -۰۳۱ تماس بگیرید.

آراد آهن مرجع معتبر قیمت‌گذاری و فروش آهن‌آلات  در ایران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + ده =