کد خبر : 292378
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۸:۴۰
-

بسکتبالی‌ها نگران آینده فدراسیون

بسکتبالی‌ها نگران آینده فدراسیون

انتخابات فدراسیون بسکتبال ایران در حالی به تعویق افتاد که دلیل رسمی برای این اقدام از سوی وزارت ورزش اعلام نشده تا نگرانی اهالی بسکتبال را به همراه داشته باشد.

به گزارش عصرقائم، در حالی که فدراسیون بسکتبال ایران خود را برای برگزاری انتخابات آماده می‌کرد، چهارشنبه خبر به تعویق افتادن این انتخابات توسط وزارت ورزش منتشر شد تا به این ترتیب، اهالی بسکتبال بیش از پیش برای تعیین تکلیف این فدراسیون صبر کنند.

طبق خبرهای موجود، دلیل برگزار نشدن انتخابات فدراسیون بسکتبال در تاریخ ۱۹ دی ۱۴۰۰، عدم تایید صلاحیت یکی از کاندیداهاست که البته هیچ یک از مراجع مرتبط مانند وزارت ورزش و فدراسیون این موضوع را به صورت رسمی مطرح نکرده‌اند.

محمدرضا صالحیان، دبیر مجمع فدراسیون بسکتبال، در رابطه با دلیل برگزار نشدن انتخابات گفت: “در حقیقت ما همه کارها را انجام داده و آماده برگزاری انتخابات در تاریخ مشخص شده بودیم اما به ما اعلام کردند که فعلا نمی‌توان مجمع را برگزار کرد و فعلا باید دست نگه داریم. دلیل این تصمیم وزارت ورزش نیز به بنده اعلام نشده است.”

حال که قرار است انتخابات این رشته به تعویق بیفتد، طبیعی است که با اتمام تاریخ و مدت زمان ریاست رامین طباطبایی در فدراسیون بسکتبال، سکان هدایت فدراسیون برای مدت زمانی نامعلوم به دست سرپرست سپرده شود؛ دورانی که از دید کارشناسان بسکتبال خوشایند نیست و در صورت طولانی شدن، آسیب‌های زیادی را برای این رشته به دنبال خواهد داشت.

قاسم کیانی کارشناس بسکتبال ایران، در این مورد به ایسنا گفت: “بدون شک نه تنها در بسکتبال و بلکه در هر رشته ورزشی دیگری، به تعویق افتادن انتخابات اتفاق خوشایندی نیست و حواشی و ضررهایی را به دنبال دارد. وقتی رئیس مشخص نباشد کار سخت خواهد شد چون برنامه برای آینده آن رشته مشخص نیست. با طولانی شدن زمان انتخابات بسکتبال متضرر می‌شود و امیدوارم این اتفاق رخ ندهد.”

با توجه به صحبت‌های صورت گرفته و حساسیت سال پیش رو به خاطر بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، باید دید که انتخابات بسکتبال چه زمانی برگزار خواهد شد و آیا پروسه انتخاب رئیس جدید این رشته پر طرفدار طولانی خواهد شد یا خیر. ضمن اینکه باید دید وزارت ورزش چه توضیحی برای به تعویق انداختن انتخابات فدراسیون بسکتبال خواهد داشت.

بسکتبالی‌ها نگران آینده فدراسیون
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 4 =