کد خبر : 292178
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
-

سرنوشت بابک سلامت مانند رحمتی می‌شود؟

سرنوشت بابک سلامت مانند رحمتی می‌شود؟

سرمربی شهرخودرو می‌گوید دروازه‌بان سوم تیمش این فرصت را دارد که در دیدار با سپاهان خوش بدرخشد.

به گزارش عصرقائم، داوود سید عباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو یک‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار کرد: فردا برابر تیم خوب سپاهان بازی داریم که تیم با ساختاری است. آن‌ها عملکرد خوبی در زمینه مدیریت و نتایج داشته‌اند. می‌دانیم که تیم باکیفیتی هستند و امیدوارم بازی قابل قبولی برابر این تیم داشته باشیم.

وی درباره مصدومان تیمش گفت: محمدرضا عکاشه، میلاد فراهانی و سعید جلالی راد را در اختیار نداریم.

او درباره حواشی تمرینات این تیم گفت: در عصر ارتباطات نمی‌توان آن را کتمان کرد و یک درگیری لفظی اتفاق افتاد. فردای آن روز من نظرم را به باشگاه گفتم. این اتفاق داخل رختکن افتاد و به آن شدتی که گفتند، نبود. ۵ روز از این خبر گذشته بود که امروز قبل از بازی ما خبر آن رسانه‌ای شد. این اتفاق‌ها نباید در تیم ما رخ دهد. بهتر بود روز قبل از بازی با سپاهان این خبر بیرون نمی‌آمد اما سعی می‌کنیم با موجودی که داریم، برابر سپاهان قرار بگیریم. من در جلسه کمیته انضباطی شرکت نداشتم اما نظر خودم را به باشگاه اعلام کردم.

سیدعباسی اضافه کرد: بابک سلامت در بازی فردا فیکس است. من از ابتدا شاهد رشد او بودم و شانسی که او داشت این بود که دروازه‌بانان بزرگی مثل رحمتی، اشکان نامداری و سیروس سنگچولی در تیم شهرخودرو حضور داشتند و با او کار کردند. این اتفاق سال‌ها قبل برای رحمتی افتاد و من هم‌تیمی او بودم و اکنون نیز این اتفاق برای سلامت افتاده است.

سرمربی شهرخودرو درباره برگزاری تمرینات این تیم در تهران عنوان کرد: من تحت نظر شهرخودرو هستم. سیاست‌های شهرخودرو می‌گوید که در تهران تمرین کنیم و من لوجستیکی که نیاز بود را از باشگاه خواستم و آن‌ها هم فراهم کردند. ما قبلا هم که مشهد تمرین می‌کردیم راحت بودیم و اتفاقا هم تعدادی از هواداران می‌آمدند. در تهران هم شرایط برای من فراهم است و همه امکانات وجود دارد.

سیدعباسی در پایان گفت: این تیم برای اولین‌بار به عنوان نماینده مشهد توانست آسیایی شود. کسی نمی‌تواند مدعی شود که این کار را به تنهایی انجام داده است. این اتفاق زمانی رخ داد که مدیریت و مسوولان استانی همراه هم بودند و امیدوارم این تعامل دوباره برقرار شود تا شهرخودرو به جایی برسد. این تیم برای مردم مشهد است و لیاقت هواداران است که این تیم به سرانجام خوبی برسد. تا بازی با پرسپولیس در مشهد تمرین می‌کنیم و کار خود را انجام می‌دهیم.

دیدار دوتیم فوتبال شهرخودرو و سپاهان روز دوشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود.

سرنوشت بابک سلامت مانند رحمتی می‌شود؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =