کد خبر : 292172
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
-

قلعه‌نویی: هر بازی برای ما حکم فینال دارد

قلعه‌نویی: هر بازی برای ما حکم فینال دارد

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای ما افتاد، هر بازی برای ما حکم فینال دارد.

به گزارش عصرقائم، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا دوشنبه از ساعت ۱۵ در خانه پذیرای تیم گل‌گهر است. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان یک‌شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که در شهر اولین‌ها، شهر با معرفت‌ها و خوب‌ها هستم و امیدوارم همه ایران اولین باشد.

او ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و اکنون هم با توجه به اتفاقاتی که برای ما افتاد، هر بازی برای ما حکم فینال دارد. یقینا مقابل تیمی بازی می‌کنیم که آن‌ها هم تمام افکارشان فوتبال بازی کردن است. نفت کادر بسیار خوبی دارد و آقای کمالوند مربی با تجربه‌ای است.

قلعه‌نویی بیان کرد: ان‌شاءالله شرایط آب و هوایی و کیفیت زمین اجازه دهد که یک بازی خوب انجام شود. ما هم در همه بازی‌ها به دنبال این هستیم که هجومی بازی کنیم و به دنبال ۳ امتیاز هستیم و این را هم در بازی‌های‌مان نشان داده‌ایم.

وی گفت: از تک تک بازیکنان ممنون هستم که با توجه به شرایط و مشکلاتی که وجود دارد، بیش از حد توان‌شان زحمت می‌کشند و این برای ما مهم است. امیدوارم فردا یک بازی خوب باشد و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

قلعه‌نویی: هر بازی برای ما حکم فینال دارد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =