کد خبر : 292186
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
-

عمار حکیم: شهیدان سلیمانی و المهندس جاودانه شدند

عمار حکیم: شهیدان سلیمانی و المهندس جاودانه شدند

رئیس جریان حکمت ملی عراق امروز در سخنانی به مناسب دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام کرد که نام دو شهید برای همیشه در یاد و خاطره ملت عراق و دیگر ملت‌های آزاده باقی می‌ماند.

به گزارش عصرقائم، «سید عمار حکیم» رئیس جریان حکمت ملی عراق روز یکشنبه در سخنانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان سخنرانی کرد و گفت که شهیدان سلیمانی و المهندس با توجه با مواضع کریمانه آنها در مقابله با تروریسم، نام خود را در یاد و خاطره ملت عراق و دیگر ملت‌های آزاده جاودانه کردند.

به گزارش وبگاه الحشد، وی افزود: این مناسبت ما را به وحدت کلمه در عرصه سیاست ملی در برابر چالش‌های و مشکلات آینده و امتیازدهی گروهی و حزبی در برابر منافع ملی و مسایل سرنوشت‌ساز بزرگ و تلاش برای تبیین چشم انداز ملی واحد که راه را در برابر تشکیل دولت ملی منسجم و تأثیرگذار فراهم سازد، دعوت می‌کند.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ابوالمهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رسیدند.

عمار حکیم: شهیدان سلیمانی و المهندس جاودانه شدند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =