کد خبر : 292162
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
-

سولدو: تلاش می‌کنیم بهتر بشویم

سولدو: تلاش می‌کنیم بهتر بشویم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: زمانی که آمدم گفته بودم فصل سختی در انتظار تراکتور است.

به گزارش عصرقائم، زوونیمیز سولدو یک‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: در جدول می‌بینیم که پرسپولیس مدعی است. ما نتایج خوبی نگرفتیم و تلاش می‌کنیم بهتر بشویم. هر بازی شرایط خودش را دارد و می‌خواهیم فردا بازی بهتری داشته باشیم و امتیاز بگیریم.

او درباره وضعیت اخباری گفت: او با ما تمرین کرده و شرایطش بد نیست و باید با او صحبت کنم اگر آمادگی داشته باشد بازی می‌کند. به غیر از اخباری یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند و باید تا فرد منتظر باشیم و ببینیم آیا می‌توانند بازی کنند یا خیر.

سولدو در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه به او اولتیماتومی داده است یا خیر؟ گفت: زمانی که آمدم و وضعیت تراکتور را دیدم گفتم این تیم شرایط سختی دارد چون بازیکنان خوبی از تیم جدا شدند و ازمن خواستند تیم را به ثبات برسانم. به آن‌ها گفته بودم فصل سختی در انتظار تراکتور است. مشکل دیگر ما این است که بازیکنان مصدوم داریم و باید هر چهار روز یک بار بازی کنیم. این مشکلات کار ما را سخت کرده است.

وی هم‌چنین گفت: فردا تراکتور خوب بازی می‌کند. تراکتور هوادارانی دارد که یار دوازدهم ما هستند. ما برای کسب امتیاز آمدیم و بازیکنان هم مسلما انگیزه بالایی دارند.

سرمربی تراکتور هم‌چنین درباره نقل‌وانتقالات این تیم خاطرنشان کرد: همه می‌دانید الان زمانی است که بازیکن خوب به سختی پیدا می‌شود. بازیکنان خوب در خدمت تیم خود هستند. همین موضوع هم درباره بازیکنان خارجی صدق می‌کند.

سولدو تصریح کرد: یکی از مشکلات به خاطر تغییرات زیاد است که تیم ثبات نگرفته است. من قول نمی‌دهم اما تیم طوری است که باید فصل سخت را پشت سر بگذارد و حتی با تقویت باید شرایط بهتر شود اما به شرایط ایده‌آل در این فصل نمی‌رسد.

سولدو: تلاش می‌کنیم بهتر بشویم/ گفته بودم فصل سختی در انتظار تراکتور است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − پنج =