کد خبر : 292166
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
-

ایثارگران بهترین الگو برای اصلاح جامعه هستند

ایثارگران بهترین الگو برای اصلاح جامعه هستند

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای اصلاح جامعه نیازمند الگو هستیم و بهترین الگوها ایثارگران عزیز هستند. دشمنان نیز این موضوع را در نظر دارند و به همین دلیل به دنبال ضربه زدن به ایثارگران به منظور تخریب وجهه آنان هستند.

به گزارش عصرقائم، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز یکشنبه ۱۲ دی ماه در همایش سراسری روحانیون شاغل و ائمه جماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تسلیت و گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی با بیان اینکه پایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط علما انجام شده است، افزود: امام خمینی (ره) با هدفی فراتر از خدمات‌رسانی عادی دستور تأسیس بنیاد شهید را صادر کردند، هدفی که در بردارنده حفظ کرامت و رسیدگی به مسائل معیشتی ایثارگران در راستای کمال معنوی آنان بوده است. مأموریت بنیاد شهید و امور ایثارگران حفظ انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف آن در جهان است و جمیع این موارد کارهایی است که روحانیون در انجام آن تأثیر بسیار زیادی دارند.
معاون رئیس جمهور ادامه داد: جامعه‌ ایثارگری مظهر از خودگذشتگی و ایثار بوده و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به هیچ عنوان طالب جبران مادی نبوده است.
وی خاطرنشان کرد: ما برای اصلاح جامعه نیازمند الگو هستیم و بهترین الگوها همین عزیزان هستند. دشمنان نیز این موضوع را در نظر دارند و به همین دلیل به دنبال ضربه‌زدن به ایثارگران به منظور تخریب وجهه آنان هستند. وظیفه امروز ما حفظ و حراست از این جامعه معزز و کرامت این عزیزان است و باید برای تحقق آن برنامه روشنی داشته باشیم.

ایثارگران بهترین الگو برای اصلاح جامعه هستند/حفظ و حراست از کرامت جامعه ایثارگری وظیفه است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =