کد خبر : 291874
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
-

شهدای مدافع حرم پرچمدار حریم ولایت هستند

شهدای مدافع حرم پرچمدار حریم ولایت هستند

استاندار مازندران شهدای مدافع حرم را پرچمداران پیروی از ولایت دانست و گفت: شهدای مدافع حرم با بذل جان خود در مسیر صیانت از حرم آل الله، حماسه آفرینی کردند و برای ایران اسلامی اقتدار آفریدند. ‎

به گزارش عصرقائم، سید محمود حسینی پور در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، محرمعلی مرادخانی، اظهار کرد: شهدای والامقام مدافع حرم هنگامی که دشمنان با توطئه و شبیخون، وادادگی فرهنگی را تبلیغ می کردند، پرچمدار وحدت و تبعیت از ولایت شدند و با نهادن جان خود در کف اخلاص، روح آموزه ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی را در فضای کشور دمیدند.

استاندار مازندران، به جانفشانی شهیدان گرانقدر و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهدای مدافعان حرم در محورهای مقاومت حماسه های بزرگ و ماندگاری خلق کردند و با پاسداری از حریم حرم آل الله افتخار آفرینی نمودند.

وی بیان کرد: با محوریت سردار دل ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و رزم غیورانه شهدای مدافع حرم، امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان برغم دشمنی و توطئه های استکبار جهانی، در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

استاندار مازندران پس از این دیدار برای ملاقات چهره به چهره با مردم شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آّباد به محل فرمانداری تنکابن رفت.

حسینی پور در بدو ورود به تنکابن با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های شهیدان والامقام تجدید میثاق کرد.

شهدای مدافع حرم پرچمدار حریم ولایت هستند/ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =