کد خبر : 291756
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
-

اجرای فاز نخست طرح احداث منوریل در ۳ شهر مازندران

اجرای فاز نخست طرح احداث منوریل در ۳ شهر مازندران

استاندار مازندران از آغاز مطالعه طرح احداث منوریل در شهرهای مرکزی استان خبر داد و گفت: فاز اول این طرح در شهرهای ساری، بابل و قائمشهر و فاز دوم در شهرهای غربی استان اجرایی می شود.

به گزارش عصرقائم، سیدمحمود حسینی‌‌پور در جلسه با متخصصین حوزه منوریل شهری، با اشاره به حجم تردد و ترافیک سنگین در جاده ها و راه های مواصلاتی مازندران، اظهار کرد: مطالعه طرح احداث منوریل در شهرهای مرکزی استان توسط متخصصین این حوزه آغاز شد.

استاندار مازندران با اشاره به اهمیت و تاثیر اجرای این پروژه در تسهیل ترافیک استان، گفت: برای وارد شدن این پروژه به فاز اجرایی نیاز است که یک شرکت بین المللی مجری در این حوزه باحضور در مازندران، جنبه‌های مختلف این طرح را بررسی و پایش کند.

وی با بیان اینکه بخش عمده ادارات و نهادهای دولتی در شهرهای مرکزی استان قرار دارد، گفت: فاز اول این طرح در شهرهای ساری، بابل و قائمشهر و فاز دوم در شهرهای غربی استان اجرایی می شود.

حسینی‌‌پور با اشاره به ظرفیت های مهم گردشگری و اقتصادی در استان، تاکید کرد: احداث منو ریل منجر به تسهیل فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در استان می شود و این مهم؛ رونق و توسعه مازندران را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات باید معطوف به کلیات و توسعه اقتصادی استان باشد، خاطرنشان کرد: نگاه ویژه به بخش خصوصی می بایست از ارکان اصلی بودجه استان باشد.

استاندار مازندران ادامه داد: پیگیری و عملی شدن موضوعات مهمی همچون تامین منابع آبی لازم، تکمیل آزادراه های استان، تصویب منطقه آزاد مازندران در مجلس و بهسازی شریان های مواصلاتی باید بصورت عملیاتی و میدانی پیگیری شود.

وی با تاکید بر عزم دولت در تسریع رفع نیازهای حیاتی این استان، تفاهم نمایندگان مجلس و مدیریت ارشد استان بر مولفه های اثربخش توسعه در سال‌های آتی را ضروری دانست.

اجرای فاز نخست طرح احداث منوریل در 3 شهر مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 7 =