کد خبر : 291542
تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
-

هوای تهران در روز پایانی هفته مطلوب است

هوای تهران در روز پایانی هفته مطلوب است

با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در طول امروز ( ۳دی ماه) با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار جوی طی ساعات گذشته در بیشتر مناطق، کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

به گزارش عصرقائم، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح روز جمعه (۳ دی ماه) با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار جوی طی ساعات گذشته و نیز کاهش ترافیک صبحگاهی در روز تعطیل، در بیشتر مناطق برقراری وضعیت قابل‌قبول مورد انتظار است.

به‌تدریج با افزایش ناپایداری جوی در طول روز بر تندی باد افزوده شده و شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌های هوا فراهم خواهد شد. وزش باد نسبتاً شدید همراه با احتمال بارش تا اواخر وقت جمعه سبب کاهش غلظت ذرات معلق و در نتیجه برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق خواهد شد.

صبح روز شنبه ( ۴ دیماه) با آغاز تردد خودروها در نخستین روز هفته تاحدودی بر غلظت آلاینده‌ها افزوده خواهد شد. استمرار شرایط ناپایدار جوی و وزش باد مؤثر در طی روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد. شرایط مساعد جوی تا ساعات پایانی شنبه ادامه خواهد یافت و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «نیتروژن دی اکسید » با میانگین ۶۴ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۵۷ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

هوای تهران در روز پایانی هفته مطلوب است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =