کد خبر : 291458
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۸:۴۰
-

نباید با بهبود وضعیت رعایت پروتکل ها کمرنگ شود

نباید با بهبود وضعیت رعایت پروتکل ها کمرنگ شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید در مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور نظارت جدی اعمال شده و رعایت پروتکل ها با جدیت دنبال شود.

به گزارش عصرقائم، رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو ، با اشاره به ضرورت تشدید نظارت ها بر مرزهای کشور به منظور ممانعت از ورود گسترده افراد مبتلا به سویه اُمیکرون به داخل کشور، بیان کرد: اولویت اول باید حفظ سلامتی جامعه باشد. زمانی که مسئولان درمانی کشور و کارشناسان این حوزه به این نتیجه می رسند که شیوع سویه جدید می تواند خطراتی را برای سلامتی مردم به همراه داشته باشد، باید همه تدابیر لازم برای ممانعت از شیوع گسترده سویه جدید در داخل کشور اتخاذ شود.

وی در ادامه اظهار کرد: باید در مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور نظارت جدی اعمال شود تا از ورود سویه اُمیکرون به داخل کشور خودداری شود. سلامت جامعه بسیار مهم است و نباید به نوعی با عادی انگاری شاهد کمرنگ شدن رعایت پروتکل ها باشیم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اینکه با بهبود وضعیت رعایت پروتکل‌ها کنار گذاشته شود قابل قبول نیست. باید پروتکل‌های بهداشتی در همه سطح از جامعه با جدیت دنبال شود. نظارت بر مرزهای کشور و کنترل وضعیت سلامتی مسافرانی که از سفرهای خارجی بازمی گردند، یکی از عوامل مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: دستورات و پروتکل های کارشناسان بهداشتی و درمانی کشور باید در اولویت باشد. بهتر است تا حد امکان از ظرفیت دورکاری و ارائه خدمات در بستر فضای مجازی استفاده شود.

نباید با بهبود وضعیت رعایت پروتکل ها کمرنگ شود/باید نظارت دقیقی بر مرزها اعمال شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + نه =